قیمت موتورشوی خودرو در تهران

قیمت موتورشوی خودرو در تهران

قیمت موتورشوی خودرو در تهران ،یک موتورشوی باکیفیت باید بخوبی موتور خودرو را تمیز کند.آسیبی به سیستم الکترونیکی خودرو نرساند.ما به شما محصولی را معرفی می کنیم .که درواقع یک شوینده غیر اسیدی است. که بخوبی چربی ها و گرد و خاک های قدیمی چسبیده به موتور را از بین می برد. موتورشور  تاچلس یاتاش به دلیل غیر اسیدی بودن، به سیستم الکتریکی موتور آسیب نمی رساند.

از فرسودگی شلنگ ها و قطعات لاستیکی خودرو جلوگیری می کند. حجم موتور شوی نانو  برای خوردوهای سبک و سنگین مناسب است. موتور شوی نانو یک شوینده غیراسیدی با قدرت پاک کنندگی بالاست که تاثیر طولانی مدت داشته و برای قطعات فلزی و پلاستیکی موتور مناسب است. برای شستشوی موتور: محلول موتورشور نانو را به میزان کافی روی موتور خودرو اسپری کنید ( نکته: سطح موتور داغ نباشد) ، کمی صبر کنید و اجازه دهید تا محلول به طور کامل به چربی ها و آلودگی ها نفوذ کرده و پس ازچند دقیقه با آب شستشو دهید. اگر قصد تمیز کردن موتور ماشین را دارید، این موتور شور می تواند گزینه مناسبی باشد.

موتورشوی تاچلس

موتورشوی تاچلس اتومبیل ،به طور معمول به دلیل آن که گاهی اوقات روغن بر روی موتور می‌ریزد .

همین آلودگی‌ها باعث درست کار نکردن آن می‌شود. برای از بین بردن این کثیفی‌ها از روی سطح موتور به موتورشوی قوی نیاز داریم.

استفاده از این محصولات موجب بهبود عملکرد موتور خودرو می‌شود. موتور شوی تمامی رسوبات، جرم‌ها و گرفتگی‌های داخلی موتور را برطرف می کند.

درنتیجه روغن تازه‌ایی که در موتور ریخته می‌شود به دلیل رسوب زدایی و جرم گیری انجام شده می‌تواند تمام سطوح قطعات متحرک را بپوشاند و فرایند روانکاری را انجام دهد.

فقط دقت داشته باشید هر زمان که موتور خودرو خود را آلوده و روغنی دیدید، حتما با استفاده از موتور شوی، آن را به طور کامل بشویید.د.

تاچلس بودن موتورشوی یاتاش به این معناست که فرد در هنگام شستشو و استفاده از آن محصول هیچ نیازی به استفاده از دست ندارد.تنها کافی است این مواد را درون دستگاه مخصوص پاشش بریزید با فشار مناسب آن را بر روی بدنه و شیشه و هر کجای خودرو که قصد تمیز کردن آن را داریم بپاشیم.در استفاده از این محصول هیچ نیازی به استفاده از برس یا اسفنج و … وجود ندارد.همین علت روند کار بسیار پر سرعت تر و البته با دقت بیشتری انجام میگیرد.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.این شرکت با سابقه ای بی نظیر در تولید شوینده های نانو توانسته در صنعت دیتیلینگ خودرو نیز وارد شود .برای تمامی مراحل شستشو بخصوص صفرتاصد شستشوی خودروهای لوکس می توانید با خیالی آسوده از شوینده های نانو شرکت یاتاش استفاده کنید.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد