سوپرفوم بدنه ماشین

سوپرفوم بدنه ماشین

سوپرفوم بدنه ماشین ،سرعت در شستشو و کیفیت و نتیجه مطلوب بسیار حائز اهمیت است. اغلب موارد برای رسیدن به چنین نتیجه ای در کارواش های از محصولی استفاده می کنند که کار با آن سریع تر و راحت تر باشدو باعث جلب رضایت مشتری بشود. شرکت یاتاش محصول جدیدی با نام سوپر فوم بدنه خودرو به بازار مواد شوینده خودرو معرفی کرده است. این محصول در حجم 500 میل میلی لیتر  می باشد. رنگ لیبل روی بطری آن رنگ سبز می باشد.  این شامپو شوینده تاچلس یا بدون دخالت دست (touch-less) می باشد که استفاده از آن را راحت تر می کند.

ویژگی های سوپر فوم بدنه

  1. قدرت پاک کنندگی بالا
  2. فوم بسیار درشت و خامه ای
  3. براق کننده نوری
  4. جلادهنده رنگ

نحوه استفاده از سوپرفوم بدنه ماشین یاتاش

نحوه ترکیب بدنه شوی یاتاش 500 میلی لیتر به 200 لیتر آب می باشد. علت اینکه 200 لیتر آب قید می شود برای وجود مخزن های کف پاش 200 لیتری در کارواش ها هست که شما می توانید قیمت انواع مخزن کف پاش و تجهیزات جانبی آن را در سایت شاهین لوکس مشاهده کنید.

بعد از ترکیب آن داخل کف پاش، دیگر نیاز به ریختن آب روی ماشین نمی باشد و تنها کافی مواد شوینده ترکیب شده با آب را روی خودور بپاشید. بعد از سه دقیقه تمام چرک ها و کثیفی های روی بدنه ماشین به پائین می ریزد. در این مرحله شما توسط آب با فشار زیاد یا لانس روی خودرو می گیرید. در نهایت خودرو شما درخشنده و تمیز می شود.

سوپرفوم ماشین چیست؟

سوپر شامپو ترکیبی بسیارعالی و موثر برای از بین بردن انواع کثیفی ها و آلودگی ها از بدنه خودرو است ، PH  این محصول به اندازه ای است که به هیچ عنوان به رنگ خودرو آسیب نمی رساند . غلظت بالا ، تمیز کنندگی عالی ، مقرون به صرفه بودن این محصول و مزایای متعدد دیگر  این محصول را به انتخاب اول کسانی تبدیل کرده است که برای تمیزی و کیفیت رنگ خودرو اهمیت قایل هستند.

چربی زدایی قویی دارد که از رنگ بدنه خودرو هم در حین تمیزی استفاده می کند و باعث ایجاد براقیت بیشتر بدنه می شود.

مزایای استفاده از سوپر فوم

سوپر فوم برای کارواش های سنتی بسیار کاربردیست.کارواش هایی که هنوز طبق روال سنتی و بصورت دستی شستشو خودرو را انجام می دهند محصول سوپر فوم یاتاش بسیار گزینه مناسبی است.150-200 لیتر کف ایجاد شده با سوپر فوم بیشتر از بیست خودرو را می توان شست .و این علاوه بر کیفیت و صرفه جویی می تواند

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.این شرکت با سابقه ای بی نظیر در تولید شوینده های نانو توانسته در صنعت دیتیلینگ خودرو نیز وارد شود .برای تمامی مراحل شستشو بخصوص صفرتاصد شستشوی خودروهای لوکس می توانید با خیالی آسوده از شوینده های نانو شرکت یاتاش استفاده کنید.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد