شوینده نانو گیربکس خودرو

شوینده نانو گیربکس خودرو

شوینده نانو گیربکس خودرو ،روغن گیربکس و فیلتر آن باید در زمان های معین تعویض شوند.در سرویس گیربکس تنها تعویض روغن کافی نیست .و باید کارتل گیربکس باز شده و فیلتر آن تعویض و یا شستشوی شود . (بعضی از فیلتر ها خصوصا نوع سیمی آن قابل شستشوی می باشد) رسیدگی به فیلتر بسیار مهم است. چون فیلتر گرفته ، باعث عبور کمتر جرِیان روغن و آسیب شدید و اغلب باعث سوخته شدن گیربکس میشود.اینکه از چه مواد شوینده ای برای از بین بردن. جرم و روغن های کهنه استفاده کنیم بسیار حائز اهمیت است.

سرویس گیربکس ظاهرا کار ساده ای به نظر میرسد. اما حتما باید توسط متخصص گیربکس انجام شود زیرا در صورت استفاده از روغن تقلبی یا فاسد ، نوع اشتباه روغن ، درست نبودن سطح روغن خصوصا کم بودن روغن و یا استفاده از واشر های با کیفیت نا مرغوب (که باعث روغن ریزی و کم شدن روغن می شوند) ، عواقب پرهزینه ای و حتی سوختن گیربکس را می تواند در بر داشته باشد.

شوینده گیربکس  برای از بین بردن هر گونه آلودگی از سیستم گیربکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. دمای بالا در گیربکس و اصطکاک زیاد باعث به وجود آمدن رسوب و آلودگی در بین چرخدنده های گیربکس می‌شود. که این امر سبب ایجاد اختلال در نحوه عملکرد گیربکس ها می‌شود. شوینده نانو باعث از بین رفتن کلیه رسوبات و ناخالصی ها از سیستم گیربکس می‌شود و در نتیجه عملکرد گیربکس را بهبود می‌بخشد.پیشنهاد ما برای شما استفاده از موتور شوی و جرم گیر قوی یاتاش می باشد.

گیربکس چیست

. در هر ماشینی شما یک موتور دارید و چهار چرخ که روی یک بدنه سوار شده اند. این دو، ارکان اصلی هر خودرویی هستند. ولی واقعیت این است که بدون حضور یک مغز متفکر و یک قلب، هیچ موتوری نمی تواند باعث به حرکت در آمدن چرخ های ماشین شود. گیربکس ها در حقیقت رابط بین موتور ماشین و چرخ های ماشین به شمار می آیند. این گیربکس است که نیروی تولیدی در موتور را به چرخ های ماشین منتقل کرده و آن ها را به حرکت و دوران وا می دارد. به بیانی دیگر وظیفه اصلی گیربکس انتقال قدرت از یک منبع چرخان به بخش دیگر است.

نحوه شستشوی گیربکس

مرحله 1: مقداری از روغن گیربکس خودرو را تخلیه نمایید و شوینده گیربکس را به طور مستقیم به داخل محفظه روغن گیربکس قبلی اضافه کنید.
مرحله 2: موتور را روشن کنید و ترمز دستی را کشیده و پدال ترمز را نگه دارید. به آهستگی دسته دنده را به مدت 30 ثانیه دردنده های مختلف قرار دهید در هر دنده 30 ثانیه صبر کنید تا چرخنده ها به طور کامل در معرض شوینده گیربکس  قرار بگیرند و کامل تمیز شوند.
مرحله 3 : دنده را خلاص کنید و اجازه دهید موتور به مدت 10 الی 15 دقیقه کار کند سپس موتور را خاموش کنید سپس روغن کثیف داخل گیربکس را به طور کامل خارج کرده و روغن گیربکس جدید را به مخزن روغن گیربکس بریزید.
لازم به ذکر است توصیه می‌کنیم برای ایمنی بیشتر از یک تعمیرکار حرفه ای برای این کار استفاده کنید.
 
شرکت یاتاش

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

واکس و پولیش با مواد نانو

واکس و پولیش با مواد نانو

واکس و پولیش با مواد نانو ،هر خودرویی در طول چرخه عمر خود نیاز به نگه‌داری مناسب دارد .تا اگر تصادفات و اتفاقات پیش‌بینی‌نشده را در نظر نگیریم. میزان فرسایش آن در اثر شرایط و عوامل طبیعی به کم‌ترین مقدار خود کاهش پیدا کند. یا به عبارت عامیانه‌تر خودرو رخ و چهره خود را حفظ کرده باشد. با این وجود هستند مالکانی که بدون توجه به این مسائل موجب ایجاد تخریباتی به ویژه در بدنه خودروی خود می‌شوند. که از جمله آن‌ها می‌توان به آفتاب‌سوختگی، زنگ‌زدگی و... اشاره داشت.

استفاده از انواع پولیش و واکس نانو یکی از بهترین بازدارنده‌های بروز چنین مشکلاتی در بدنه خودرو محسوب می‌شوند. که در عین حال جذابیت ظاهری دو چندانی نیز به آن می دهندتا حتی در هنگام فروش نیز به عنوان یک عامل تحریک‌پذیر و مشوق در ترغیب فردبه خرید خودرو باشد.

تفاوت پولیش و واکس چست؟

پولیش به دلیل نوع ترکیب و مواد به‌کار رفته در آن، یک الیه میکروسکوپی از پوشش بدنه خودرو بر میدارد. ( شبیه به کاری که در پیلینگ پوست انجام میشود ) . اما واکس یک لایه میکروسکوپی روی رنگ باقی میگذارد.

این تفاوت باعث میشود. تا از پولیش برای صیقل دادن و برگرداندن جالی رنگ به حالتی که در روز اول بوده استفاده شود. همان طور که میدانید، آخرین لایه رنگ که در رنگهای متالیک، کیلر و در رنگهای روغنی، رنگ نهایی است. بعد از چند سال بر اثر عوامل طبیعی و نیز سایش ناشی از تمیز کردن خودرو دچار خط و خش های میکروسکوپی می شود .که با چشم غیرمسلح قابل دیدن نیست.اما در مجموع جال و صیقل و شفافیت رنگ را کاهش میدهد.

استفاده از پولیش باعث می شود تا این خش های ریز به همراه الیه میکروسکوپی که برداشته میشود. از بین بروند، اما تکرار این کار باعث کاهش ضخامت کیلر در رنگهای متالیک و لایه رنگ در رنگ های روغنی (سالید) خواهد شد. پس از پولیش‌کاری، برای حفظ و افزایش براقیت رنگ خودرو و نیز محافظت آن در برابر ساینده ها و آلاینده ها، می توانید از واکس استفاده کنید.

اما برای خودروهای نو و در حد نو، لازم نیست. از پولیش استفاده کنید. به جای این کار بهتر است خودرو را واکس بزنید تا با ایجاد لایهای بسیار نازک روی رنگ، ضمن تامین یک پوشش محافظتی، جال و صیقل بیشتری برای خودرو فراهم کنید.

پیش از بیان رویه کار که به صورت مرحله به مرحله ذکر میشود. باید توجه داشت که توصیه به استفاده از پولیش برای یک خودروی نو، در هر سال تنها یک یا حداکثر دو بار است. که این تعداد برای واکس بدنه میتواند به یک یا دو بار در ماه افزایش پیدا کند. چرا که استفاده بیش از اندازه از پولیش و حتی گاهی واکس، میتواند به صدمه دیدن رنگ بدنه منجر شود.

پولیش بدون کارواش

خودروهایی که به رنگ متالیک هستند.لایه ای به نام کیلر که ضخیم و شفاف است. بر روی رنگ قرار می گیرد که وظیفه محافظت از رنگ اصلی را دارد . همچنین موجب شفافیت و درخشندگی بیشتر می شود.

اگر کیلر کاملاً سالم باشد. حتی خطوط با عمق 40 میکرون را نیز می توان از بین برد. برای خطوط عمیق باید از دستگاههای ضخامت سنج مخصوص استفاده کرد. اما افراد با تجربه می توانند با لمس خطوط ، میزان عمق آن را تشخیص دهند.

اگر روی بدنه خودرو خطوط عمیق ایجاد شود. و سطح رنگ ، سنباده و پولیش بیشتری خورده باشد .و ضخامت رنگ کم شده است. هرگز نباید از پولیش سخت بر روی سطح استفاده نمود. زیرا آسیب جدی به بدنه خودرو وارد می کند.به عبارتی نباید بیش از 50٪ لایه خارجی را با پولیش از بین ببرید. حتی اگر خراش از بین برود رنگ خودرو به شدت آسیب پذیر خواهد شد.

بنابراین اگر قصد استفاده از سنباده در منزل دارید. باید با دقت و مطالعه کافی این کار را انجام دهید. تا خودروی شما بدون آسیب و زیبا و درخشان شود.

هنگام استفاده از پولیش باید به فاصله 10 سانتی متر اطراف خط را با چسب بپوشانید. تا محدوده پرداخت را مشخص کنید.لایه برداری سنباده بیشتر از پولیش است.بنابراین برای کار با آن دقت کافی داشته باشید.

حین کار با سنباده ، سطح بدنه باید مرطوب و لغزنده باشد . از ترکیب آب و صابون برای اسپری کردن این سطح استفاده نمائید .میان سطح دست و سنباده از فوم یا اسفنج استفاده کنید. تا به صورت یکنواخت روی تمام قسمت سنباده فشار اعمال کنید . بهتر است از سنباده پوستاب که از نظر زبری 3000P:می باشد و یا حتی سنباده نرم تر و یا کارشده، برای از بین بردن خطوط روی بدنه استفاده شود.

کشیدن سنباده با زاویه 90 درجه نسبت به خطوط ، سریعترین حالت برای رسیدن به عمق خط و ناپدید شدن آن است .پس از فرآیند سنباده کشیدن ، سطح بدنه به دلیل ایجاد هولوگرام و خش های سطحی، مات و کدر می شود. که می توان از پولیش آنتی هولوگرام و نیمه زبر برای داشتن سطحی براق استفاده نمود.

واکس خودرو

قبل از هرچیز ذکر این نکته ضروری است که زیر نور آفتاب واکس زدن را آغاز نکنید، بهترین مکان برای واکس زدن خودرو داخل پارکینگ، محل‌های سربسته یا در سایه است.

در قدم اول خودرو را به خوبی بشویید، سپس از آن را به خوبی خشک نمایید، پس از خشک شدن، واکس را به صورت لایه‌هایی نازک روی بدنه ماشین قرار دهید و آن را پخش کنید. بهتر است برای مالیدن واکس از پارچه‌ای نرم یا پد‌های اپلیکیتور استفاده نمایید و پارچه آغشته به واکس را به صورت دایره‌ای بر روی بدنه ماشین بکشید.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

اسپری نانو بدنه خودرو

اسپری نانو بدنه خودرو

اسپری نانو بدنه خودرو ،این محافظ پوششی بدنه خودرو بر پایه فناوری نانو تولید شده است. با اعمال این لایه محافظتی نانو بر روی بدنه خودرو سطح بدنه خودرو کاملاً صیقلی و شفاف شده و شفافیت خود را برای مدت بسیار طولانی حفظ می‌کند. همچنین سطح بدنه خودرو آبگریز شده .و به همین علت مدت بیشتری تمیز می‌ماند. و سبب آسان تمیز شوندگی در برابر آلودگی‌ها می‌شود.

اسپری بدنه خودرو یاتاش برپایه نانوتکنو لوژی تولید شده .و یکی دیگر از محصولات بسیار کار آمد کمپانی یاتاش  می باشد. با اعمال این لایه محافظتی نانو بر روی بدنه خودرو ،سطح کاملا صیقلی و شفاف شده و شفافیت خود را برای مدت بسیار طولانی حفظ می کند. همچنین سطح خودرو آبگریز گردیده و مدت بیشتری تمیز می ماند و از مات شدن رنگ خودرو در مقابل نورخورشید و اشعه ماوراء بنفش و پوسیدگی بدنه بدلیل اثرات نامناسب آب و هوا و رطوبت جلوگیری می نماید .محصول دیگری برای بدنه خودروهای تیره رنگ نیز به صورت اختصاصی تولید شده به نام بلک واش که مشکل لک شدن خودرو را بعد از شستشو حل می کند.

اسپری آبگریز خودرو

نانو بدنه خودرو محافظ  پوششی بدنه خودرو بر پایه نانو تکنولوژی تولید شده .با اعمال این لایه محافظتی نانو بر روی بدنه خودرو سطح کاملاً صیقلی و شفاف شده. شفافیت خود برای مدت بسیار طولانی حفظ می‌کند.

همچنین سطح خودرو آبگریز گردیده. و مدت بیشتری تمیز می‌ماند .و از مات شدن رنگ خودرو در مقابل نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش و پوسیدگی بدنه به دلیل اثرات نامناسب آب‌وهوا و رطوبت جلوگیری می‌نماید. و بدنه خودرو در برابر هرگونه کثیفی (گردوغبار، لکه چربی و فضولات اسیدی پرندگان و همچنین شیره درختان و…) مقاوم شده. و برای تمیز کردن بدنه دیگر نیاز به شوینده نبوده و صرفاً با آب و دستمال تمیز می‌گردد.

اسپری نانو تاچلس

ضد خش با سختی ۹H، خاصیت آسان تمیز شوندگی دادن به سطح.آبگریز شدن بسیار بالای سطح، مقاومت عالی در برابر شرایط جوی آنتی UV کردن سطح، براقیت مناسبت و دلنواز + ضد گرافیتی.

نانو خودرو یک محصول قوی و مؤثر بر مبنای نانو بدون دخالت دست و برس می‌باشد. که به دلیل عدم استفاده از فرچه و برس هیچ گونه سائیدگی روی بدنه خودرو ایجاد نمی‌گردد. و علاوه بر این روند شستشو را بسیار تسهیل و سریع می‌نماید.استفاده از این محصول امکان تمیز نمودن سطوح غیرقابل دید و دسترس را فراهم می‌نماید.استفاده از این محصول دارای یک درخشندگی و جـلای خاصـی خواهند شد.آلودگی‌های برجسته را از روی سطح بدنه خودرو پاک نمایید.اسپری نانو خودرو آن را از پائین به بالای سطح اسپری نمایید واز جاری شدن جریان اسپری نانو خودرو روی سطح خود داری کنید.

نحوه کارکرد شوینده نانو خودرو

در تمیز کردن خودرو تنها با آب و یا مواد شوینده در کنار آب، مولکول‌های آب یا شوینده، نقش واسط در احاطه ذرات و جابجایی آن‌ها را بر عهده دارند .و هر چه مولکول‌های آب با سرعت بالاتری به سطح برخورد نمایند. توانایی بیشتری در پاک‌کنندگی دارند .که در کارواش‌ها، از فشار هوا و آب برای این کار استفاده می‌شود. حال فرض کنید آب را از این چرخه حذف نماییم. نیاز به یک ماده جایگزین داریم که همان نقش واسطه‌گری آب و مواد شوینده را در برابر جرم‌ها و ذرات چسبیده شده روی سطح داشته باشد. فناوری مواد شوینده نانویی، این کار را انجام می‌دهد. این مواد، روی سطوح با ابعاد بسیار ریز نانومتری نفوذ نموده. و آن‌ها را با ایجاد رشته‌های به‌هم‌پیوسته، به الیاف دستمال منتقل می‌کنند. علاوه بر این، با ایجاد یک لایه با چسبندگی بالا، نقش مؤثری در محافظت از سطح خواهند داشت.

از مزایای این محصول، به عدم وجود مواد شیمیایی و در نتیجه آسیب نرساندن به بدنه، عدم وجود سمیت و تأثیرات منفی زیست‌محیطی و نیز، ایجاد خواص آنتی‌استاتیک و به تبع آن، کاهش میزان تجمع گردوغبار در سطح خودرو، می‌توان اشاره نمود. 

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

نکات آموزش فنی خودرو

نکات آموزش فنی خودرو

نکات آموزش فنی خودرو ،رعایت نکات فنی خودرو در کنار ایمنی سرنشینان می‌تواند به سلامت بیشتر خودروی شما نیز منجر شود. این نکات فنی گاه در تضاد با عاداتی است. که ما از گذشته تاکنون انجام می‌دهیم. عاداتی که با پیشرفت تکنولوژی نه‌تنها تاثیر مثبتی بر عملکرد خودرو ندارد. بلکه ممکن است موجب آسیب رسیدن به سیستم‌های داخلی آن شود.

شرکت یاتاش قصد دارد در سایت خود علاوه برمعرفی محصولات شوینده نانو وانواع شامپوهای کارواش نانو شمارا بانکات اصلی فنی خودرو آشنا کند.پس باما همراه باشید .

از روشن شدن چراغ بنزین جلوگیری کنید

هنوز هم رانندگانی پیدا می‌شوند که به نمایشگرهای جلوی خود بی‌توجه‌اند. در حالیکه با روشن شدن چراغ بنزین متوجه نداشتن سوخت می‌شوند. این مورد گاهی موجب سوختن پمپ بنزین خواهد شد.چراکه رسوبات و ناخالصی‌هایی انتهای باک بنزین وارد پمپ بنزین شده .و از آنجا نیز به فیلتر و انژکتور هدایت می‌شود.زمانی که سوخت کافی درون باک نباشد. سیستم سوخت رسانی خودرو تلاش می کند .تا هرآنچه در ته باک قرار گرفته و به صورت لجن سوختی رسوب کرده است. را به سمت موتور پمپاژ نماید.

موادی که می توانند باعث مسدود شدن .فیلتر بنزین شوند. ضمناً با کاهش شدید بنزین، پمپ سوخت هم که به وسیله بنزین خنک می شود. داغ شده و در آستانه سوختن قرار می گیرد. تکرار این اتفاق حتی می تواند بر قدرت فرمان و ترمز هم اثرگذار باشد. قطعاتی که تعمیرشان هزینه بر است.به طور میانگین خودرو های سواری بنزینی بین 50 تا 80 کیلومتر را بعد از روشن شدن چراغ بنزین می توانند طی کنند. اما این عدد در حد یک تخمین است. و از خودرویی به خودرویی دیگر متفاوت است. نوع رانندگی، سرعت خودرو، شیب جاده، سطح مسیر، دمای بیرون، وضعیت جوی، مدل ماشین، عواملی از این قبیل سبب شده تا پاسخ به این سوال اندکی دشوار باشد.

در هوای بارانی ترمز نگیرید

ترمز گرفتن در هوای خیس و بارانی اگر سرعت بالایی داشته باشید. می‌تواند موجب لرزش خودرو شود. در این مواقع تنها کافیست تا پای خود را از روی پدال گاز برداشته .و با فرمان خودرو را مهار کنید.

هنگامی که باران شدیدی می بارد. یا زمان کمی از بارش باران گذشته، لایه ای از آب سطح جاده را می‌پوشاند. در این زمان اگر سرعت حرکت خودرو بالا باشد و آج لاستیک ها هم کمتر از مقداری باشد که که آب بتواند از زیر آن و لابه‌لای آن ها بگذرد. لاستیک ها نمی‌ توانند همه آب را کنار بزنند. پس مقداری از آب روی سطح جاده در جلوی لاستیک جمع خواهد شد. و در مقابل حرکت لاستیک ها مقاومت ایجاد می کند. در این صورت شرایطی ایجاد می شود.که لاستیک به صورت شناور بر روی مقدار کمی آب سرخورده و بر روی جاده نخواهد چرخید. این شرایط را اصطلاحا آب سواری گوییم.

با لاستیکی مناسب معمولا تا سرعت 90 کیلومتر هم شاهد آب سواری نخواهیم بود. اما در شرایط واقعی، احتمالا نه سطح جاده، نه کارکرد تایر ما و نه وضعیت بارندگی، آنقدر با ما همکاری نخواهند کرد .و شخصا با یکی از خودروهای داخلی، با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت هم دچار آب سواری شده ام. بنابراین هرگز توصیه های رانندگی در باران را به شوخی نگیرید.

دنده را پشت چراغ قرمز خلاص کنید

این مورد یکی از عادات بسیاری از رانندگان است. که حتی گاهی موجب تصادف نیز می‌شود. افزون بر این خلاص نکردن دنده می‌تواند فشار مضاعفی را بر دوشاخه کلاچ و گیربکس وارد کند.

بسیاری از افراد به منظور کاهش مصرف سوخت و جلوگیری استهلاک گیربکس‌های اتوماتیک در توقف‌های کوتاه مانند توقف پشت چراغ‌ قرمز دنده را در حالت N، یا همان خلاص، قرار می‌دهند. ولی در واقع بهترین کار این است که دنده در وضعیت D باقی بماند. و پایتان را روی ترمز قرار دهید. البته در این مورد اختلاف نظر زیادی وجود دارد. ولی به‌طور‌کلی در توقف‌های کوتاه بهتر است دنده را خلاص نکنید. در این حالت استهلاک گیربکس به مراتب کمتر است. در بسیاری از موارد تغییر زیاد دنده از حالت D به N موجب استهلاک بیشتر گیربکس‌های اتوماتیک می‌شود.

شرکت یاتاش تولید کننده شوینده های نانو

شرکت یاتاش تولید کننده محصولات شوینده خودرو محصولات بسیاری رابا کیفیت بالا روانه بازار کرده است . از جمله:

1.یاتاش پلاس: مخصوص بعد از پولیش و سرامیک خودرو.

2.شوینده بدنه خودرو

3.موتورشوی یاتاش

4.اسپری تاچلس خشکشویی

5.اسپری چندمنظوره یاتاش

6.واکس لاستیک و واکس داشبورد.

7.بلک واش مخصوص خودروهای تیره رنگ

8.سوپرواکس براق

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

تمیزکردن فضای داخلی خودرو

تمیزکردن فضای داخلی خودرو

تمیزکردن فضای داخلی خودرو ،به خاطر جنس و نوع سقف هاوستون های خودرو که گاها متفاوت هم هستند. تمییز کردن این قسمت از خودرو کمی سخت به نظر می آیند. ولی جالب است بدانید .سقف داخلی خودرو نه تنها در زیبایی و جلوه خودرو چه از داخل و چه از بین بیرون بسیار مهم است. بلکه می تواند در از بین بردن بوی نامناسب و خوش بو کردن فضای داخل خودرو هم نقشی به پر رنگی زیبایی خودرو داشته باشد.دراین مطلب با چندین روش  انتخاب بهترین روش تمیز کردن فضای داخلی خودروها آشنا می شوید.

شرکت یاتاش

بهترین راه تمیز کردن داشبورد خودرو

داشبورد خودرو به دلیل اینکه همیشه در دید است. در تمیز مشاهده شدن خودرو تاثیر فراوانی دارد. بنابراین دانستن اطلاعات در زمینه بهترین راه‌های تمیز کردن داشبورد خودرو جزو مواردی است که باید همیشه به آن توجه شود. علاوه بر این، تمیز نگه داشتن داخل خوردرو مخصوصا بخش داشبورد یکی از عوامل افزایش طول عمر ‌ماشین است. پس منطقی است که به دنبال بهترین راه‌های تمیز کردن داشبورد خودرو باشیم. در این مطلب بهترین راه‌های تمیز کردن داشبورد خودرو و همین طور روش مرتب و تمیز کردن قسمت‌های مختلف ماشین اشاره شده است.

راههای بسیاری برای تمیز کردن داشبورد وجود دارد .ازجمله وازلین و پارافین و غیره... ولی معایب استفاده از مواد غیر اصولی نه تنها درست نیست بلکه خیلی روزد نتیجه عکس می دهد.

استفاده از محصولات شوینده نانو شرکت یاتاش می تواند پیشنهاد بسیار خوبی برای شما باشد. محصول خشکشویی چندمنظوره ،اسپری معجزه آسای است .بعنوان پاک کننده قوی ،ازبین برنده آلودگی سقف خودرو ،چربی ها و غیره می باشد.این اسپری چندمنظوره محلولی با رایحه ای قوی و دلنشین با قدرت پاک کنندگی بسیار قدرتمند برای مشتریان پاکیزگی را به ارمغان می آورد.

استفاده ازمحلول چندمنظوره خشکشویی

تمیزکردن سقف خودرو از مسائل مهم صاحبان خودرو است. آلودگی های محیطی، دود سیگار، گرد و غبار و به صورت کلی آلاینده های موجود در فضا سقف خودرو را به تدریج کدر و کثیف می کنند.با توجه به جنس بکار رفته در پوشش سقف باید گفت. راه حل های زیادی به منظور تمیزکاری مورد استفاده قرار میگیرند.این امر برای پوشش های موکتی کمی حساس تر است.

امروزه تولید محلول تمیز کننده برای نظافت فضای داخلی خودرو انجام گرفته است. این مواد از قابلیت شویندگی و تمیزکاری برخوردار می باشند. علاوه بر این مورد رایحه های خوشبوکننده ی بکار رفته در برخی از این اسپری ها باعث خوشبو کردن فضای داخلی خودرو نیز می شوند واین امتیازات همگی در یک محصول از شرکت یاتاش جمع شده است.روش استفاده از محلول خشکشویی یاتاش ،بدین ترتیب است که پس از اسپری مواد به سطح موردنظر ابتدا با پارچه ای نمناک موادرا پاک میکنیم.  بلافاصله پس از آن با پارچه ای خشک ،سطوح مورد نظر را خشک میکنیم.

روشهای کاربردی تمیزکردن خودرو

برای از بین بردن حشره هایی که روی بدنه یا شیشه چسبیده اند .می توانید از دستمال های خشک کننده آشپزخانه استفاده کنید. آن ها را خیس کرده و در محل موردنظر بکشید تا هر لکه حاصل از حشره ای که وجود دارد، به راحتی از سطح بدنه ماشین پاک شود.

برای پاک کردن و شستن روکش صندلی ها در داخل ماشین، آن را با اسپری  همه کاره و دستمال خشک تمیز کنید.همینطور برای پاک کردن و شستن روکش صندلی ها در داخل ماشین، آن را با مایع رقیق شده ی همه کاره و یک اسفنج شامپو بزنید. سپس با پارچه حوله ای خشک کنید. در حالی که با برس یا فرچه در حال تمیز کردن داشبورد هستید، لوله مکنده جاروبرقی را در مقابل آن نگه دارید تا گرد و خاک به بقیه فضای اتاق پخش نشده و درون جارو کشیده شوند.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش