فروش شوینده نانوخودرو درتهران

فروش شوینده نانوخودرو درتهران

فروش شوینده نانوخودرو درتهران ،شوینده نانو ،یکی از راههای  پیشرفته درشستشوی خودرو می باشد. روش های بسیاری برای شستشوی خودرو وجود دارد .بسیاری از کارواش ها سعی دارند تا همچنان از طریق سنتی ویا شوینده های متفاوت وبازاری استفاده کنند.

با پیشرفت علم نانو شاهد ورود این علم به کارواش هستیم که موجب شده است که مصرف آب برای شستو شوی خودرو ها به صفر برسد . ازطرفی نیازی به تخصص و ابزار خاصی ندارد راننده ها نیز میتوانند خود این کار را انجام بدهند همچنین این روش موجب رونق کارواش های سیار شده است .این یعنی صرفه جویی در آب و زمان که هردوبسیار حائزاهمیت هستند.

شرکت یاتاش با سالها تجربه دراین زمینه به تولید شوینده های باکیفیت نانو پرداخته است .  درسراسرایران نمایندگی های فروش اقدام به فعالیت می کنند.شوینده های نانو تولیدی برندیاتاش تاچلس بوده وبدون دخالت دست دارای خاصیت شویندگی جهت قسمت های مختلف خودرو شما رادارد.استفاده از محصولات نانو باعث ایجاد آب گریزبودن و خاک گریز بودن خودرو می شود.به نوعی لایه محافظیتی روی خودروایجاد می کندودربرابر اشعه ماورای بنفش نیزلایه محافظتی عالی برای رنگ ماشین محسوب می شود..شما علاوه بر صرفه جویی در وقت و آب مصرفی درهزینه های خودنیز صرفه جویی می کنید .

شوینده نانوچیست؟

فروش شوینده نانوخودرو درتهران

این پوشش ها به علت بافت فشرده ای که دارند هنگامی که بر روی سطح اجرا می شوند مانع از نفوذ ذرات و جرم های محیطی شامل کثیفی، گرد و غبار، ... و حتی آب به سطح شده و خاصیت آب گریزی ایجاد می کنند.یکی از مهمترین مزایای این محصولات چند منظوره بودن آنهاست که علاوه بر نظافت و درخشندگی خودرو مدت بیشتری نسبت به روش سنتی تمیز و براق باقی می ماند.

استفاده از این روش، باعث می شود سطح خودرو بسیار صیقلی و لیز شود .وچنانچه گرد و خاک در حالت سکون روی خودرو بنشیند. پس از حرکت بخش عمده آن آلاینده‌ها در اثر باد از روی ماشین بلند خواهد شد.

در عصر بحران آب، که تنها مربوط به کشورما نیست و تمام دنیا را تهدید می کند. محصولات نانو، پاسخی مثبتی است. به علاوه اینکه در هر جایی بتوانباکمترین استفاده از آب، خودرو را کامل تمیز کرد. خود به تنهایی مسئله تاثیر گذاری است. تنها آنکه در انتخاب برند کارواش حتما دقت و تحقیق کنید تا خیالتان بابت خط و خش نیافتادن و کم نکردن طول عمر رنگ خودروتان، کاملا آسوده باشد.

یک مزیت قابل توجه در محصولات شستشوی اتومبیل کمبود ضایعات خطرناک است که معمولاً پس از تمیز کردن اتومبیل با مواد شوینده ایجاد می شودوکاملا سازگاری بامحیط زیست دارند.

انواع بدنه شوی خودرو یاتاش

1.بدنه شوی تاچلس:بدنه شوی تاچلس یاتاش پاک کننده ای قوی  وچربی زدایی پرقدرت و جلادهنده خودرو می باشد.فقط کافیست ابتدا روی بدنه ماشین یاتاش بدنه را اسپری کنید  سپس آبگیری انجام شود.

2. بلک واش :خودروهایی که بخصوص درنیمه دوم سال سریعتر مات میشوند با این محصول  براحتی درخشندگی خودرا پیدا می کنند.به منظور شستشوی هر چه بهتر خودروهای تیره و مشکی شوینده ای طراحی و تولید شد. با استفاده از این شوینده ؛ رد آب و جرم بر روی بدنه خودرو باقی نخواهد ماند.

3.موتورشوی یاتاش:استفاده از این محصولات موجب بهبود عملکرد موتور خودرو می‌شود.محصولی پرقدرت در جهت ازبین بردن جرم وگریس.

4.شوینده رینگ و لاستیک:تماس لاستیک خودرو بر روی سطح جاده ها، موجب چسبیدن آلودگی بر روی آن ها می شود. این آلودگی ها در بین آج های لاستیک به دام می افتد و یا به مرور زمان به سطح پارکینگ منتقل می شود. در نتیجه به منظور حفظ پاکیزگی پارکینگ و جلوگیری از آسیب دیدن لاستیک، شستشوی این بخش از خودرو اهمیت ویژه ای دارد.محصول تولید شده باعث ازبین رفتن هرنوع آلودگی وایجادسطحی براق باماندگاری بالا روی رینگ و لاستیک می کند و لایه محافظتی برروی لاستیک خودرو در جهت حفظ طول عمر لاستیک خودروی شما ایجاد می کند.

5.خشکشویی چندمنظوره:بعنوان پاک کننده قوی ،ازبین برنده جای چسب،رد خودکار وری مبلمان و دیوار،پاک کننده جرم و کثیفی…

6.سوپرواکس براق:سوپرواکس براق یاتاش ،باتوجه به اینکه برخی از مشتریان تمایل دارند از محصولاتی با کیفیت بالاتر وفرمولاسیون خاص تر استفاده کنند.فاقد چربی بوده واگر حین استفاده روی شیشه پاشیده شود براحتی پاک شده واثری از چربی برجای نمی گذارد و از طرفی قدرت براق کنندگی با طول عمربالایی نیز دارد.

7.یاتاش پلاس:مخصوص بعد از پولیش وسرامیک:علاوه بر خصوصیات بدنه شوی ،از پوشش نانو سرامیک اجراشده برروی بدنه خودرو نیز محافظت میکند.

8.واکس داشبود و رینگ ولاستیک :واکس لاستیک ،براق کننده فوق العاده لاستیک اتومبیل ومحافظ دربرابر  اشعه یووی می باشد.برای آبگریز کردن رینگ و لاستیک خودروی خود از واکس لاستیک یاتاش استفاده کنید.واکس داشبوردنیزاز محصولات پرفروش شرکت یاتاش می باشد که ماندگاری بین 5 تا 10 روزه دارد.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

صفرشویی نانو

صفرشویی نانو

صفرشویی نانو ،هزینه صفرشویی ماشین بیشتر از کارواش معمولی است. زیرا خودروی شما بازرسی ، تمیز و با دقت تمام صفرشویی می شود. تمامی قسمت ها و درزهای ماشین تمیز شده و متخصصان از تجهیزات پیشرفته و مواد تمیز کننده مناسب و با بالاترین کیفیت استفاده می کنند.

درصفرشویی نانو محصولات انتخابی تماما از محصولات نانو هستند .که می توانند ازبرندهای مختلف موجود در بازار استفاده کنند.شرکت یاتاش بابهره گیری از تکنولوژی نانو محصولاتی را وارد بازار کرده است. که شما عزیزان می توانید تمام مراحل صفرشویی را باپکیج این محصولات،شوینده های نانو انجام بدهید.

شامپوهای صفرشویی از برند یاتاش شامل:

موتورشوی یاتاش _بدنه شوی _ شوینده رینگ و لاستیک _شوینده خشکشویی و داخل کابین _بلک واش مخصوص خودروهای تیره _یاتاش پلاس _ وانواع واکس بدنه و داشبورد.... می باشد.

صفرشویی شامل چه مواردی است؟

  • جارو زدن و شستن کفی و قسمت های داخلی
  • شست و شو و نظافت قسمت های چرمی با پاک کننده های مخصوص چرم
  • تمیز کردن تمامی قسمت های پلاستیکی
  • تمیز کردن تمامی سطوح و منافذ با استفاده از کمپرسور هوا ، برس های نرم ، پارچه های نرم و پاک کننده های مخصوص
  • تمیز کردن تمامی دستگیره ها ، کلید و سوئیچ
  • تمیز کردن کمربند ، آینه ، فرمان و کنسول
  • تمیز کردن و جلا دادن شیشه های داخلی و سانروف
  • شست و شوی کامل قسمت های خارجی ماشین
  • چرخ ها ،مهره ها توسط برس های مخصوص و مواد شوینده تمیز می شوند
  • پولیش رنگ برای پاک کردن خراش ها و اکسیداسیون
  • استفاده از واکس برای محافظت از رنگ خودرو
  • شستشوی چرخ ، رینگ و تمامی قطعات مرتبط
  • تمیز کردن داخل محفظه سوخت
  • پولیش کردن چرخ ها

تکنسین ها قبل از انجام هر کار دیگری همچون پولیش و واکس ، برای شروع ابتدا تمامی قسمت های بیرونی ماشین را تا حد امکان تمیز می کنند و ازشوینده های مخصوص هرقسمت بهره میگیرند.

پولیش وبراق کردن

انتخاب متد و مواد مناسب پولیش خودرو ممکن است چالش برانگیز باشد.زیرا طیف گسترده ای از خدمات پولیش و مواد و ابزارهای آن در بازار موجود است. پولیش ها می توانند از پاک کننده های شیمیایی غیر ساینده گرفته تا ترکیبات بسیار ساینده موجود باشند.

تفاوت بین صفر شویی ماشین و کارواش معمولی چیست ؟

صفرشویی یک نسخه عمیق تر کارواش معمولی خودرو می باشد. در روند صفرشویی نه تنها تمرکز بر روی شستن خودرو است . بلکه هدف نو کردن و اغلب ترمیم قسمت های مختلف می باشد. تفاوت بین این دو روند خیلی قابل تشخیص نیست. در حالی که کارواش های سنتی خیلی سریع تر و ارزان تر از خدمات صفر شویی خودرو هستند .

در صفر شوئی کیفیت خودروی شما همانند روز اول خواهد شد. قسمت بیرونی خودروی شما خیلی بهتر از تصورتان خواهد بود. در کارواش سنتی قدرت بسیار بالای فرچه ممکن است خط و خراش های ریزی روی رنگ ماشین ایجاد کنند.

آن ها همه تلاش خود را بر روی اصلاح و ترمیم رنگ خودرو و از بین بردن نقص و ایرادها قرار می دهند. اگرچه نظافت ساده کارواش معمولی اغلب باعث بهبود ظاهر خودروی شما می شود. به نظر می رسد که بسیاری از نقاط مختلف خودروی شما نادیده گرفته می شود. با انجام امور صفر شویی ماشین به صورت مداوم ، هیچ قسمت از نظافت خودروی شما نادیده گرفته نمی شود. تمام گوشه و کنارها و شکاف های خودروی تمیز شده و از رنگ ماشین نیز محافظت می شود. در روند کارواش معمولی صندلی ها ، کف و زیرپایی جارو زده می شود ، در حالی که در روند صفرشویی ماشین تمامی قسمت ها جارو زده شده و سپس با شوینده های مخصوص شسته می شوند.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

کارواش سیار درتهران

کارواش سیار درتهران

کارواش سیار درتهران ،زندگی روزمره شهری مخصوصا در کلان شهرها و تحمل ترافیک های سنگین در سطح شهر باعث شده است. هر روز مردم به دنبال راه هایی برای صرفه جویی در زمان خود .و همچنین ایجاد سهولت برای بر طرف کردن برخی از نیاز های روزمره خود باشند.

این نیاز ها شامل خرید های روزمره زندگی.خرید و دریافت کالا ها و خدمات بدون نیاز به حضور فیزیکی در سطح شهر و مغازه ها میباشد.در سال های اخیر در ایران شاهد ظهور کسب و کارهایی نوپا برای رفع نیاز مشتریان بسیار ساده تر از روش های سنتی بودیم. که استفاده از بخشی از آنها به عادت های روزمره ما تبدیل شده اند.یکی از این کسب و کار های نوپا کارواش سیار است.

کارواش سیار با ارائه کلیه خدمات شستشو خودرو در محل مشتری .قدمی بزرگ در تسریع و سهولت در رفع نیاز های روزمره برداشته است.

کارواش سیار به روش نانو

در این روش شستشوی خودرو توسط اپراتور و با استفاده از مواد نانو شوینده مخصوص انجام میشود .عمدتا این روش نیاز به مصرف آب ندارد. ولی اگر خودرو بسیارکثیف شده باشد باید حداقل دو سطل آب مصرف نمود. به کارواش سیار آنلاین در محل به روش نانو، کارواش بدون آب نیز میگویند. نکته ای که باید لحاظ شود، کیفیت مواد شوینده نانو است . اگر مواد شوینده اصلی نباشد به رنگ خودرو آسیب میزند. مخصوصا مواردی که رنگ خودرو فابریک کارخانه نباشد این مساله بیش از پیش نمود پیدا میکند.

کارواش سیار با دستگاه کارواش بخار

در این روش شستشوی خودرو با بخار انجام میشود. بسته به نوع خروجی میتوان این دستگاه را برروی موتور سیکلت و وانت سوار کرد. برای راه اندازی کارواش سیار آنلاین در محل به روش بخار با تک خروجی میتوان از ابعاد کوچک استفاده کرد . دستگاه را برروی موتور سیکلت سوار کرد و برای دستگاه های 2 تا 5 خروجی میتوان آن را برروی انواع وانت بار نصب نمود ولی برای خروجی های بالاتر و برای شستشوهای سنگین صنعتی و کارواش خودروهای سنگین، همچون کارواش انواع نفتکش، میتوان از دستگاههای بزرگتر استفاده نمود که برروی نیسان و کامیونت نصب میشوند.

کارواش سیار نانوبخار

یک روش جدید کارواش خودرو است .اساس کار آن کاملا شبیه کارواش نانو بخار ثابت است. این روش تلفیقی از کارواش سیار آنلاین در محل به روش نانو و با استفاده از کارواش بخار است. که کارواش خودرو را با استفاده همزمان بخار و مواد شوینده انجام میدهد. در این نوع از شستشوی خودرو، مزیت دو روش با هم تلفیق شده . شستشوی خودرو به روش کامل انجام میشود

در نمونه های جدید دستگاه های کارواش نانو بخار سیارمیتوان واتر جت را درون دستگاه جای داد . هر سه روش کارواش (کارواش سنتی، کارواش سنتی، کارواش نانو) را با یک دستگاه کارواش سیار انجام داد. نکته: با این روش میتوان عملیات توشویی، روشویی، موتورشویی و صفرشویی خودرو را انجام داد . هیچ محدودیتی در انجام هریک از موارد ذکر شده وجود ندارد.

قیمت کارواش سیار و هزینه راه اندازی

قیمت دستگاه کارواش سیار یا بخارشوی صنعتی سیار به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع طراحی، قطعات استفاده شده، جنس و کیفیت قطعات، میزان امنیت دستگاه، داشتن امکاناتی نظیر بیمه شدن کل دستگاه که میتواند هم اطمینان بخش از کیفیت دستگاه باشد، و هم پوشش دهنده هزینه های احتمالی آتی، نوع خدمات جانبی دستگاه، مساحت کارواش، تعداد ماشین های مورد شست و شو بصورت همزمان، ظرفیت به لیتر و کیلوبخار و غیره.

متاسفانه با توجه به نو بودن صنعت بخارشویی در ایران و اطلاع ناکافی مشتریان از کم و کیف ساخت این دستگاه ها، بعضا دستگاه هایی با کیفیت و امنیت بسیار پایین و با قطعات بکاررفته چینی عرضه میشود و حتی تقلب و کلاهبرداری در ظرفیت نهایی دستگاه که ممکن است مشتری هیچوقت متوجه آن نشود و تنها روی کارایی و هزینه های روزمره او در کار با دستگاه تاثیر بگذارد اتفاق می افتد. باعث تاسف است که بعضی مشتریان با مغالطه بکاررفته در ظرفیت دستگاه، دستگاه هایی با ظرفیت پایینتر از مقادیر عنوان شده را خریداری کرده اند. ظرفیت به لیتر و کیلوبخار متفاوت است! جزئیات فنی نظیر استفاده از فناوری کوره آبی یا کوره آجری، طراحی داخلی دستگاه، و قطعات بکاررفته نیز در مدت زمان مداوم قابل استفاده دستگاه و قیمت آن موثر است.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

واکس داشبورد درکرج

واکس داشبورد درکرج

واکس داشبورد درکرج ، بهترین واکس داشبورد برای اتومبیل‌متفاوت است . بهترین واکس داشبورد باید بر اساس نوع متریال بکار رفته در ساخت داشبورد مشخص شود. در عین حال می‌توان برای بهترین واکس داشبورد یک سری ویژگی‌های ثابت مشخص کرد .

قطعا مهم‌ترین و اصلی‌ترین شاخص تعیین‌کننده بهترین واکس داشبورد، میزان ماندگاری اثر آن بر روی سطح رویه داشبورد خودرو است. از همین رو بهترین واکس داشبورد، محلولی است که بتواند یک لایه درخشنده و البته محافظ بر روی سطح داشبورد بوجود بیاورد . حداقل بیست و چهار ساعت این لایه دوام داشته باشد. البته همیشه هم ماندگاری بالا نشان‌دهنده کیفیت مطلوب محلول واکس نیست . متاسفانه در بسیاری از موارد ماندگاری بالا لایه بوجود آمده بر روی سطح داشبورد، به دلیل وجود مواد نفتی و ناخالصی‌های حل نشده در محلول است. از همین رو پیشنهاد می‌کنیم از واکس‌هایی برای داشبورد خودرو خود استفاده کنید که دارای نشان استاندارد و مورد تایید مراکز دیتیلینگ حرفه‌ای است.

شرکت یاتاش اقدام به تولید واکس مخصوص داشبورد ماشین کرده است.

واکس داشبوردچیست؟

برای اینکه داشبورد خودروی شما زیبا باشد و جلای خاصی را دارا باشد با استفاده از واکس می‌توانید این زیبایی را به داشبوردتان اضافه کنید.واکس داشبورد معمولا به حالت اسپری وجود دارد.این واکس باعث زیبایی و جلای داشبورد شما می‌شود.

ابتدا این اسپری روی داشبورد پاشیده می‌شود و بعد با دستمال مخصوص روی داشبورد پخش می‌شود.

واکس مسبب افزایش طول عمر داشبورد می‌شود.هنگامی که از این واکس استفاده می‌کنید یک لایه‌ای داشبورد شما را پوشش می‌دهد.این لایه از بسیاری از عوامل که ممکن است روی خودرو خط و خش بندازد جلوگیری می‌کند و سبب افزایش طول عمر داشبورد خودروی شما شود.از دیگر مزایای این واکس این است که جلای خاصی را به داشبورد شما می‌دهد.

نحوه استفاده از واکس داشبورد

⦁ قبل از مصرف واکس راخوب تکان دهید تا مواد داخل آن باهم ادغام شود.
⦁ پس از آن، باید از فاصله 15 الی 25 سانتی، اقدام به فشار دادن اسپری کنید تا سطح داشبورد شما را به طور کامل، پوشش دهد.
⦁ به گونه ای از اسپری داشبورد خودرو استفاده کنید که کل داشبورد شما را براق میکند.
به هنگام استفاده از اسپری داشبورد و یا واکس، نباید آن چنان وسواسی زیادی را خرج داد. باید به سادگی می توان آن را تمیز کرد .

نکاتی برای استفاده از واکس داشبورد

برای نتیجه گیری بهتر از کار و براقی بیشتر، به شما پیشنهاد می شود تا از یک ابر تمیز استفاده کنید. سطح داشبورد شما تمیز شود و براقی خاصی به خود بگیرد و واکس داشبورد را به درستی مصرف کنید.
سعی کنید به هیچ وجه، اسپری را به صورت مستقیم بر روی سطح داشبورد خود نزنید. زیرا کارایی بالایی ندارد .
بسیاری از واکسهای موجود اگرروی شیشه اتومبیل یا شیشه کلیومترشمارپاشیده شود بعلت چربی بالا ازروی شیشه پاک نمیشود.سوپرواکس براق شرکت یاتاش محصولی است ازسری محصولات واکس نانو که دراستفاده ازآن دچارمشکلی که گفته شد نخواهید شد.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

واکس بدنه خودرو

واکس بدنه خودرو

واکس بدنه خودرو ،هدف اصلی از واکس زدن، محافظت از بدنه خودرو است. با واکس لایه‌ای میان سطح بدنه خودرو و محیط بیرون قرار می‌گیرد. بنابراین تماس مستقیم  گرد و خاک، اشعه فرابنفش خورشید و رطوبت با رنگ و بدنه خودرو به حداقل خواهد رسید.آب و رطوبت آلاینده‌هایی هستند که با نفوذ به رنگ بدنه رفته رفته آن را از بین می‌برند. بهترین راه برای این که مطمئن شوید آب آسیبی به بدنه وارد نمی‌کند. استفاده از واکس‌هایی است که بدنه خودرو را هیدروکربنیک یا همان ضد آب می‌کند.

شرکت یاتاش باتوجه به نیاز بازار محصولی باکیفیت را واردبازار کرده است.باتولید انواع واکس لاستیک ،واکس داشبورد وسوپرواکس قوی ،که پکیجی کامل از محصولات گروه واکس نانو را تولید کرده است.

نحوه استفاده از واکس خودرو

واکس آخرین چیزی است که باید استفاده شود. قبل از آن که خودرو به خوبی شسته شود مطمئن شوید گرد و خاک، حشرات و دیگر آلاینده‌ها بر روی بدنه خودرو وجود ندارند بعدواکس زدن را آغاز کنید. قبل از شروع واکس زدن چک کنید بدنه خودرو کاملا خشک شده باشد.برای شستشوی کامل بدنه خودرو می توانید از بدنه شوی شرکت یاتاش استفاده کنید که پیشنهاد ما از جهت کیفیت و نتیجه گیری مناسب می باشد.استفاده از هرگونه شوینده های نامربوط خودداری کنید.

به طور کلی سالی چهار بار (سه ماه یکبار) پیشنهاد می‌شود ازواکس بدنه استفاده شود. از طرفی استفاده بیش از یکبار در ماه نیز توصیه نمی‌شود. استفاده زیاد از واکس خودرو ممکن است به سایش رنگ بدنه ختم شود.

مرحله بعدی اسپری واکس خودرو می باشد که بهتر است این کار را در سایه و پس از خشک شدن کامل بدنه خودرو انجام دهید. نکته مهم در اسپری واکس خودرو، زمانبر بودن آن و استفاده از لایه نازک واکس می باشد. از این رو پس از پایان مرحله اسپری واکس خودرو، با یک پد نرم و لطیف سطح بدنه خودرو را به منظور پاک نمودن مازاد واکس باقی مانده کاملاً پاک کنید. البته ناگفته نماند که کارواش اتوماتیک مجهز به سیستم اسپری واکس خودرو بر روی بدنه ماشین می باشد.

تفاوت میان پولیش و واکس بدنه خودرو

اگرچه واکس و پولیش هر دو با هدف ایجاد ظاهری تمیز و براق مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما عملکرد متفاوتی دارند. هنگام واکس زدن یک لایه محافظ روی رنگ خودرو ایجاد می‌کنید.

اما پولیش کردن یک لایه بسیار نازک از رنگ خودرو را برمی‌دارد. به همین دلیل، در بیشتر مواقع واکس بعد از پولیش استفاده می‌شود تا از رنگ جدید محافظت کند. از دیگر تفاوت‌های این دو ماده می‌توان به این نکته اشاره کرد که برخلاف واکس نیازی نیست پولیش را از روی بدنه خودرو پاک کنید. برخی مواقع از پولیش فقط برای برخی رنگ‌ها می‌توان استفاده کرد. در حالی که واکس برای تمامی رنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در رنگ‌های تیره برای جلوگیری از پریدن رنگ و در رنگ‌های روشن برای حفظ جلا و درخشندگی از پولیش استفاده می‌شود.

انواع واکس خودرو
  • واکس مایع: واکس مایع ساده ترین نوع واکس برای جلا دادن بدنه خودروست اما به نسبت واکس های نرم و سخت دوام کمتری دارد. به خاطر همین ماندگاری کوتاه، بعد از هر بار شستن ماشین با مواد شوینده از واکس مایع استفاده می شود.
  • واکس نرم: بسیاری از افراد به خاطر راحتی در استفاده، سطح پوشش دهی مناسب از واکس نرم استفاده می کنند. ماندگاری این نوع واکس ها از نوع مایع بیشتر است.
  • واکس سخت: این نوع واکس دارای اثر و ماندگاری بیشتری نسبت به انواع دیگر می باشد، به همین دلیل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. واکس سخت را می توان هز شش ماه یک بار استفاده نمود.
ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش