واکس بدنه خودرو

واکس بدنه خودرو

واکس بدنه خودرو ،هدف اصلی از واکس زدن، محافظت از بدنه خودرو است. با واکس لایه‌ای میان سطح بدنه خودرو و محیط بیرون قرار می‌گیرد. بنابراین تماس مستقیم  گرد و خاک، اشعه فرابنفش خورشید و رطوبت با رنگ و بدنه خودرو به حداقل خواهد رسید.آب و رطوبت آلاینده‌هایی هستند که با نفوذ به رنگ بدنه رفته رفته آن را از بین می‌برند. بهترین راه برای این که مطمئن شوید آب آسیبی به بدنه وارد نمی‌کند. استفاده از واکس‌هایی است که بدنه خودرو را هیدروکربنیک یا همان ضد آب می‌کند.

شرکت یاتاش باتوجه به نیاز بازار محصولی باکیفیت را واردبازار کرده است.باتولید انواع واکس لاستیک ،واکس داشبورد وسوپرواکس قوی ،که پکیجی کامل از محصولات گروه واکس نانو را تولید کرده است.

نحوه استفاده از واکس خودرو

واکس آخرین چیزی است که باید استفاده شود. قبل از آن که خودرو به خوبی شسته شود مطمئن شوید گرد و خاک، حشرات و دیگر آلاینده‌ها بر روی بدنه خودرو وجود ندارند بعدواکس زدن را آغاز کنید. قبل از شروع واکس زدن چک کنید بدنه خودرو کاملا خشک شده باشد.برای شستشوی کامل بدنه خودرو می توانید از بدنه شوی شرکت یاتاش استفاده کنید که پیشنهاد ما از جهت کیفیت و نتیجه گیری مناسب می باشد.استفاده از هرگونه شوینده های نامربوط خودداری کنید.

به طور کلی سالی چهار بار (سه ماه یکبار) پیشنهاد می‌شود ازواکس بدنه استفاده شود. از طرفی استفاده بیش از یکبار در ماه نیز توصیه نمی‌شود. استفاده زیاد از واکس خودرو ممکن است به سایش رنگ بدنه ختم شود.

مرحله بعدی اسپری واکس خودرو می باشد که بهتر است این کار را در سایه و پس از خشک شدن کامل بدنه خودرو انجام دهید. نکته مهم در اسپری واکس خودرو، زمانبر بودن آن و استفاده از لایه نازک واکس می باشد. از این رو پس از پایان مرحله اسپری واکس خودرو، با یک پد نرم و لطیف سطح بدنه خودرو را به منظور پاک نمودن مازاد واکس باقی مانده کاملاً پاک کنید. البته ناگفته نماند که کارواش اتوماتیک مجهز به سیستم اسپری واکس خودرو بر روی بدنه ماشین می باشد.

تفاوت میان پولیش و واکس بدنه خودرو

اگرچه واکس و پولیش هر دو با هدف ایجاد ظاهری تمیز و براق مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما عملکرد متفاوتی دارند. هنگام واکس زدن یک لایه محافظ روی رنگ خودرو ایجاد می‌کنید.

اما پولیش کردن یک لایه بسیار نازک از رنگ خودرو را برمی‌دارد. به همین دلیل، در بیشتر مواقع واکس بعد از پولیش استفاده می‌شود تا از رنگ جدید محافظت کند. از دیگر تفاوت‌های این دو ماده می‌توان به این نکته اشاره کرد که برخلاف واکس نیازی نیست پولیش را از روی بدنه خودرو پاک کنید. برخی مواقع از پولیش فقط برای برخی رنگ‌ها می‌توان استفاده کرد. در حالی که واکس برای تمامی رنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در رنگ‌های تیره برای جلوگیری از پریدن رنگ و در رنگ‌های روشن برای حفظ جلا و درخشندگی از پولیش استفاده می‌شود.

انواع واکس خودرو
  • واکس مایع: واکس مایع ساده ترین نوع واکس برای جلا دادن بدنه خودروست اما به نسبت واکس های نرم و سخت دوام کمتری دارد. به خاطر همین ماندگاری کوتاه، بعد از هر بار شستن ماشین با مواد شوینده از واکس مایع استفاده می شود.
  • واکس نرم: بسیاری از افراد به خاطر راحتی در استفاده، سطح پوشش دهی مناسب از واکس نرم استفاده می کنند. ماندگاری این نوع واکس ها از نوع مایع بیشتر است.
  • واکس سخت: این نوع واکس دارای اثر و ماندگاری بیشتری نسبت به انواع دیگر می باشد، به همین دلیل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. واکس سخت را می توان هز شش ماه یک بار استفاده نمود.
ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
نظرات 1 + ارسال نظر

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد