چه زمانی باید لاستیک خودرو را تعویض کنیم؟

چه زمانی باید لاستیک خودرو را تعویض کنیم؟

چه زمانی باید لاستیک خودرو را تعویض کنیم؟ ،برای سال‌ها مردم به منظور تشخیص صحت و سلامت یک تایر. تنها به میزان عمق آج‌های آن توجه می‌کردند .و با در نظر گرفتن میزان صاف شدگی ظاهری آنها اقدام به تعویض تایر خودرو خود می‌نمودند.

معمولا اگر عمق آج تایر خودرو در حد معقولی باشد، مالک فرض می‌کند که تایر سالم است و مشکلی ندارد. فارغ از آنکه به نسبت به فاکتور مهم سن تایر تاملی نموده باشد. این اهمال می‌تواند بسیار خطرناک باشد. یادتان نگه دارید که تایرهای قدیمی ورای میزان صاف شدگی و عمق آج‌ها، می‌توانند بسیار خطرناک و مهلک باشند.

زمان تعویض لاستیک خودرو

گرچه به طور رسمی هیچ تاریخ انقضای خاصی برای تایرها اعلام نمی‌شود. اما خودروسازان توصیه می‌کنند که حداکثر پس از گذشت شش سال حتما بایستی تایرها تعویض گردند.

چرا که آنها معمولا حدود ۲۰ تا ۲۵ هزار کیلومتر در سال با خودرو مسافرت می‌کنند .و در اثر این میزان پیمایش، تایرها در کمتر از ۳ یا ۴ سال آج خود را از دست داده و صاف می‌شوند. بنابراین مالک مجبور می‌شود که در سر موعد آنها را تعویض نماید.اگر یک خودروی کارکرده خریداری نموده‌اید. نیز بایستی نسبت به طول عمر تایرها التفات لازم را داشته باشید.

تَرَک‌های ریز در تایرها با گذشت زمان شروع به گسترش نموده. و در سطح درونی و بیرونی تایر خودرو قابل مشاهده خواهند بود. این ترکها در نهایت می‌توانند موجب جدا شدن رشته سیم‌های فلزی تایر خودرو از بخش لاستیکی شده و منجر به کاهش کنترل پذیری خودرو و یا ترکیدگی تایر شوند. نگهداری نامناسب و یا حرارت می‌تواند سرعت فرآیند پیرشدگی تایر را افزایش دهد.

 تایر خودرو چه مدت دوام می‌آورد؟

تولید کنندگان تایر و خودروسازان و تولیدکنندگان لاستیک عقاید مختلفی پیرامون عمر تایرها دارند. بسیاری از خودروسازان معتبر نظیر بنز، نیسان و فورد فارغ از میزان صاف شدگی توصیه می‌کنند که تایرها را نهایت هر شش سال تعویض نمایید.

تایر خودرو می‌تواند تا ۱۰ سال هم عمر کند. اما بعد از سال پنجم بایستی به طور مرتب مورد بازرسی قرار بگیرد. انجمن تولید کنندگان لاستیک اعلام کرده که نمی‌توان طول عمر مشخصی را برای تایر تعیین کرد چراکه عواملی چون حرارت، نحوه انبارداری، شرایط استفاده و غیره می‌توانند بر طول عمر تایر تاثیر بگذارند.

بهنترین اسپری لاستیک خودرو

شوینده نانو رینگ و لاستیک ،ازبین برنده آزبست لنت وبراق کننده رینگ و لاستیک خودرو است.

محلول شوینده با فرمولی خاص که پیوند مولکولی ایجادشده بین رسوبات آزبست ورینگ را شکسته. رینگ را مثل روز اول ازآلودگی های جانبی پاک می نماید.

پس ازپاشش این موادبرروی رینگ و لاستیک بافشارآب اقدام به شستشوی سطح موردنظر نموده. پس از اتمام کارشاهد عملکرد خیره کننده شوینده یاتاش خواهیدبود.

شوینده رینگ تاچلس یعنی بدون دخالت دست می باشد.

این محصول در مرحله اول جرم گیری لاستیک و رینگ را به خوبی انجام میدهدو با کمک این محصول تمامی نقاطه رینگ و لاستیک پاک شده و در مرحله دوم به حفظ رنگ و

کیفیت رینگ و لاستیک کمک میکند.

طریقه مصرف به صورت شاین (اسپری) شده و پس از گذشت زمانه ۳۰ ثانیه ایی آبگیری انجام گیرد.

چون این اسپری برای از بین جرمها و آلودگیهای جمع شده بروی لاستیک و رینگ ماشین کاربرد بسیار مهمی دارد. امروز اکثر ماشین بازها برای جلا دادن به ماشین خود از انواع اسپری های کارواشی استفاده میکنند.که یاتاش در نوع خود باکیفیت بالا دربازار حاضر شده است.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.این شرکت با سابقه ای بی نظیر در تولید شوینده های نانو توانسته در صنعت دیتیلینگ خودرو نیز وارد شود .برای تمامی مراحل شستشو بخصوص صفرتاصد شستشوی خودروهای لوکس می توانید با خیالی آسوده از شوینده های نانو شرکت یاتاش استفاده کنید.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد