بهترین مواد شوینده برای اتومبیل با روکش نانو

بهترین مواد شوینده برای اتومبیل با روکش نانو

بهترین مواد شوینده برای اتومبیل با روکش نانو ،پس از آنکه کارواش نانو را روی اتومبیل خود اعمال کنید، معمولا به شما توصیه می‌شود که آن را تمیز نگه دارید. به همین دلیل لازم است که از مواد شوینده و روش‌های مناسب برای شستشوی اتومبیل خود استفاده کنید. این امر به ویژه هنگامی که می‌خواهید بهترین برخورداری را از کارواش نانو داشته باشید اهمیت زیادی پیدا می‌کند.
امروزه بیش از ده‌ها نوع مختلف مواد شوینده در بازار وجود دارد. برخی از آن‌ها برای تمیز کردن و درخشش بیشتر تولید می‌شوند و برخی دیگر به منظور از بین بردن پوشش‌های قبلی هستند. با این حال اگر اتومبیل شما شامل روکش نانو سرامیک است، بهتر است از شامپوهای مناسب برای شستن آن استفاده نمایید تا به حفظ مزایای روکش سرامیک خودرو کمک کنید.

بررسی انواع مختلف شوینده اتومبیل

تمام مواد شوینده موجود در بازار برای اتومبیل شما مناسب نیست. به همین دلیل انتخاب نوع مناسب اهمیت زیادی دارد. در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان در حال تولید موادی هستند که متناسب با خودروها باشد و بتواند به خوبی از آن‌ها محافظت کند.

شوینده‌های معمولی:این شامپوها شامل فرمول‌های معمولی برای شستشوی اتومبیل هستند و بدون هیچ گونه موم یا مواد افزودنی ارائه می‌شوند. در اکثر موارد بدون عطر و رایحه خاص هستند و pH آن‌ها بین ۸ تا ۹ می‌باشد.

شوینده‌های همراه با موم: این شامپوی شستشو در درجه دوم قرار می‌گیرد و بسیار شبیه به نوع معمولی است با این تفاوت که به اتومبیل موم اضافه می‌کند. موم شبیه به یک لایه در بدنه اتومبیل قرار می‌گیرد و طی فرایند خشک شدن به افزایش مقاومت رنگ آن کمک می‌کند.

شامپو با pH خنثی : فرمولاسیون این شوینده اتومبیل با pH خنثی عرضه می‌شود و یک شوینده ملایم است که باعث رفع گرد و خاک یا سایر آلایندگی‌ها از سطح اتومبیل می‌شود.

عوامل مهم انتخاب شامپو برای روکش نانو

دلایل مختلفی وجود دارد که مردم از پوشش‌های سرامیکی برای محافظت از رنگ، شیشه، لاستیک‌ها و سایر بخش‌های خودرو استفاده می‌کنند. برخی از افراد استحکام و دوام کارواش نانو را می‌پسندند، این در حالی است که برخی دیگر روی درخشندگی، عمق رنگ و سایر خواص شگفت انگیز و آبگریز محصول تمرکز دارند.

برای اینکه بیشترین برخورداری را از کارواش نانو سرامیک داشته باشید، بهتر است از شامپوهایی استفاده کنید که به راحتی سطح را تمیز می‌کند و حاوی مواد خشن یا سایر مواد تشکیل دهنده نامناسب نیست.هر چند که کارواش نانو با پوشش روکش نانو سرامیکی یک لایه محافظتی قوی ایجاد می‌کند، با این حال باز هم ممکن است شستشوی غیر استاندارد خودرو باعث خراشیدن آن شود. برای جلوگیری از این امر، بهتر است از شامپوهایی استفاده کنید که کیفیت خوبی دارند و موجب از بین رفتن یا نازک شدن پوشش محافظتی نمی‌شوند. اسپری کارواش بدون آب با فرمولاسیون خوبی که دارد، از بهترین مواد شوینده برای خودرو محسوب می‌شود.

یاتاش پلاس

یاتاش پلاس ،مخصوص بعداز پولیش و سرامیک اتومبیل.

باتوجه به رشد روزافزون اجرای نانو سرامیک بدنه،تولید شوینده تاچلس بسیار ضرروری بوده.

علاوه بر خصوصیات بدنه شوی ،از پوشش نانو سرامیک اجراشده برروی بدنه خودرو نیز محافظت کندمورد توجه شرکت یاتاش قرارگرفت.

نتیجه آن تولید محلول شوینده پس از پولیش و سرامیک گردید.درحال حاضر درپروسه اجرای نانوسرامیک خودروهای لوکس مورد استفاده قرار میگیرد.

ازاین شوینده به دلیل قدرت چربی بری قوی پس از پولیش بدنه نیز استفاده می گردد.این محصول از چسبیدن و آسیب رساندن انواع آلودگیها مانند گرد و غبار، شیره درختان، فضولات پرندگان، آلاینده های محیطی و … برروی بدنه خودرو جلوگیری می نماید. این پوششها حتی در ایام بارانی سال نیز از ایجاد لک و نشستن گل و لای بر روی بدنه خودرو جلوگیری کرده و آن را از این آلودگیها محافظت می نماید.

برخی به اشتباه براین باورند که پوشش های سرامیکی نیاز به نگهداری ندارند.درواقع شستشوی منظم و استفاده از محصولات تخصصی به دوام این پوشش کمک میکند.

محصول یاتاش پلاس جلادهنده بدنه خودروهایی با پوشش سرامیکی است که آسیبی به پوشش نمیرساند.

این محصول نیز تاچلس بوده و بدون دخالت دست وابزار خاصی روی بدنه خودرو اسپری میشود و بعد از 3دقیقه بافشار آب شسته میشود.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.این شرکت با سابقه ای بی نظیر در تولید شوینده های نانو توانسته در صنعت دیتیلینگ خودرو نیز وارد شود .برای تمامی مراحل شستشو بخصوص صفرتاصد شستشوی خودروهای لوکس می توانید با خیالی آسوده از شوینده های نانو شرکت یاتاش استفاده کنید.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد