واکس داشبورد درکرج

واکس داشبورد درکرج

واکس داشبورد درکرج ، بهترین واکس داشبورد برای اتومبیل‌متفاوت است . بهترین واکس داشبورد باید بر اساس نوع متریال بکار رفته در ساخت داشبورد مشخص شود. در عین حال می‌توان برای بهترین واکس داشبورد یک سری ویژگی‌های ثابت مشخص کرد .

قطعا مهم‌ترین و اصلی‌ترین شاخص تعیین‌کننده بهترین واکس داشبورد، میزان ماندگاری اثر آن بر روی سطح رویه داشبورد خودرو است. از همین رو بهترین واکس داشبورد، محلولی است که بتواند یک لایه درخشنده و البته محافظ بر روی سطح داشبورد بوجود بیاورد . حداقل بیست و چهار ساعت این لایه دوام داشته باشد. البته همیشه هم ماندگاری بالا نشان‌دهنده کیفیت مطلوب محلول واکس نیست . متاسفانه در بسیاری از موارد ماندگاری بالا لایه بوجود آمده بر روی سطح داشبورد، به دلیل وجود مواد نفتی و ناخالصی‌های حل نشده در محلول است. از همین رو پیشنهاد می‌کنیم از واکس‌هایی برای داشبورد خودرو خود استفاده کنید که دارای نشان استاندارد و مورد تایید مراکز دیتیلینگ حرفه‌ای است.

شرکت یاتاش اقدام به تولید واکس مخصوص داشبورد ماشین کرده است.

واکس داشبوردچیست؟

برای اینکه داشبورد خودروی شما زیبا باشد و جلای خاصی را دارا باشد با استفاده از واکس می‌توانید این زیبایی را به داشبوردتان اضافه کنید.واکس داشبورد معمولا به حالت اسپری وجود دارد.این واکس باعث زیبایی و جلای داشبورد شما می‌شود.

ابتدا این اسپری روی داشبورد پاشیده می‌شود و بعد با دستمال مخصوص روی داشبورد پخش می‌شود.

واکس مسبب افزایش طول عمر داشبورد می‌شود.هنگامی که از این واکس استفاده می‌کنید یک لایه‌ای داشبورد شما را پوشش می‌دهد.این لایه از بسیاری از عوامل که ممکن است روی خودرو خط و خش بندازد جلوگیری می‌کند و سبب افزایش طول عمر داشبورد خودروی شما شود.از دیگر مزایای این واکس این است که جلای خاصی را به داشبورد شما می‌دهد.

نحوه استفاده از واکس داشبورد

⦁ قبل از مصرف واکس راخوب تکان دهید تا مواد داخل آن باهم ادغام شود.
⦁ پس از آن، باید از فاصله 15 الی 25 سانتی، اقدام به فشار دادن اسپری کنید تا سطح داشبورد شما را به طور کامل، پوشش دهد.
⦁ به گونه ای از اسپری داشبورد خودرو استفاده کنید که کل داشبورد شما را براق میکند.
به هنگام استفاده از اسپری داشبورد و یا واکس، نباید آن چنان وسواسی زیادی را خرج داد. باید به سادگی می توان آن را تمیز کرد .

نکاتی برای استفاده از واکس داشبورد

برای نتیجه گیری بهتر از کار و براقی بیشتر، به شما پیشنهاد می شود تا از یک ابر تمیز استفاده کنید. سطح داشبورد شما تمیز شود و براقی خاصی به خود بگیرد و واکس داشبورد را به درستی مصرف کنید.
سعی کنید به هیچ وجه، اسپری را به صورت مستقیم بر روی سطح داشبورد خود نزنید. زیرا کارایی بالایی ندارد .
بسیاری از واکسهای موجود اگرروی شیشه اتومبیل یا شیشه کلیومترشمارپاشیده شود بعلت چربی بالا ازروی شیشه پاک نمیشود.سوپرواکس براق شرکت یاتاش محصولی است ازسری محصولات واکس نانو که دراستفاده ازآن دچارمشکلی که گفته شد نخواهید شد.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد