اسپری نانو بدنه خودرو

اسپری نانو بدنه خودرو

اسپری نانو بدنه خودرو ،این محافظ پوششی بدنه خودرو بر پایه فناوری نانو تولید شده است. با اعمال این لایه محافظتی نانو بر روی بدنه خودرو سطح بدنه خودرو کاملاً صیقلی و شفاف شده و شفافیت خود را برای مدت بسیار طولانی حفظ می‌کند. همچنین سطح بدنه خودرو آبگریز شده .و به همین علت مدت بیشتری تمیز می‌ماند. و سبب آسان تمیز شوندگی در برابر آلودگی‌ها می‌شود.

اسپری بدنه خودرو یاتاش برپایه نانوتکنو لوژی تولید شده .و یکی دیگر از محصولات بسیار کار آمد کمپانی یاتاش  می باشد. با اعمال این لایه محافظتی نانو بر روی بدنه خودرو ،سطح کاملا صیقلی و شفاف شده و شفافیت خود را برای مدت بسیار طولانی حفظ می کند. همچنین سطح خودرو آبگریز گردیده و مدت بیشتری تمیز می ماند و از مات شدن رنگ خودرو در مقابل نورخورشید و اشعه ماوراء بنفش و پوسیدگی بدنه بدلیل اثرات نامناسب آب و هوا و رطوبت جلوگیری می نماید .محصول دیگری برای بدنه خودروهای تیره رنگ نیز به صورت اختصاصی تولید شده به نام بلک واش که مشکل لک شدن خودرو را بعد از شستشو حل می کند.

اسپری آبگریز خودرو

نانو بدنه خودرو محافظ  پوششی بدنه خودرو بر پایه نانو تکنولوژی تولید شده .با اعمال این لایه محافظتی نانو بر روی بدنه خودرو سطح کاملاً صیقلی و شفاف شده. شفافیت خود برای مدت بسیار طولانی حفظ می‌کند.

همچنین سطح خودرو آبگریز گردیده. و مدت بیشتری تمیز می‌ماند .و از مات شدن رنگ خودرو در مقابل نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش و پوسیدگی بدنه به دلیل اثرات نامناسب آب‌وهوا و رطوبت جلوگیری می‌نماید. و بدنه خودرو در برابر هرگونه کثیفی (گردوغبار، لکه چربی و فضولات اسیدی پرندگان و همچنین شیره درختان و…) مقاوم شده. و برای تمیز کردن بدنه دیگر نیاز به شوینده نبوده و صرفاً با آب و دستمال تمیز می‌گردد.

اسپری نانو تاچلس

ضد خش با سختی ۹H، خاصیت آسان تمیز شوندگی دادن به سطح.آبگریز شدن بسیار بالای سطح، مقاومت عالی در برابر شرایط جوی آنتی UV کردن سطح، براقیت مناسبت و دلنواز + ضد گرافیتی.

نانو خودرو یک محصول قوی و مؤثر بر مبنای نانو بدون دخالت دست و برس می‌باشد. که به دلیل عدم استفاده از فرچه و برس هیچ گونه سائیدگی روی بدنه خودرو ایجاد نمی‌گردد. و علاوه بر این روند شستشو را بسیار تسهیل و سریع می‌نماید.استفاده از این محصول امکان تمیز نمودن سطوح غیرقابل دید و دسترس را فراهم می‌نماید.استفاده از این محصول دارای یک درخشندگی و جـلای خاصـی خواهند شد.آلودگی‌های برجسته را از روی سطح بدنه خودرو پاک نمایید.اسپری نانو خودرو آن را از پائین به بالای سطح اسپری نمایید واز جاری شدن جریان اسپری نانو خودرو روی سطح خود داری کنید.

نحوه کارکرد شوینده نانو خودرو

در تمیز کردن خودرو تنها با آب و یا مواد شوینده در کنار آب، مولکول‌های آب یا شوینده، نقش واسط در احاطه ذرات و جابجایی آن‌ها را بر عهده دارند .و هر چه مولکول‌های آب با سرعت بالاتری به سطح برخورد نمایند. توانایی بیشتری در پاک‌کنندگی دارند .که در کارواش‌ها، از فشار هوا و آب برای این کار استفاده می‌شود. حال فرض کنید آب را از این چرخه حذف نماییم. نیاز به یک ماده جایگزین داریم که همان نقش واسطه‌گری آب و مواد شوینده را در برابر جرم‌ها و ذرات چسبیده شده روی سطح داشته باشد. فناوری مواد شوینده نانویی، این کار را انجام می‌دهد. این مواد، روی سطوح با ابعاد بسیار ریز نانومتری نفوذ نموده. و آن‌ها را با ایجاد رشته‌های به‌هم‌پیوسته، به الیاف دستمال منتقل می‌کنند. علاوه بر این، با ایجاد یک لایه با چسبندگی بالا، نقش مؤثری در محافظت از سطح خواهند داشت.

از مزایای این محصول، به عدم وجود مواد شیمیایی و در نتیجه آسیب نرساندن به بدنه، عدم وجود سمیت و تأثیرات منفی زیست‌محیطی و نیز، ایجاد خواص آنتی‌استاتیک و به تبع آن، کاهش میزان تجمع گردوغبار در سطح خودرو، می‌توان اشاره نمود. 

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد