شوینده نانو گیربکس خودرو

شوینده نانو گیربکس خودرو

شوینده نانو گیربکس خودرو ،روغن گیربکس و فیلتر آن باید در زمان های معین تعویض شوند.در سرویس گیربکس تنها تعویض روغن کافی نیست .و باید کارتل گیربکس باز شده و فیلتر آن تعویض و یا شستشوی شود . (بعضی از فیلتر ها خصوصا نوع سیمی آن قابل شستشوی می باشد) رسیدگی به فیلتر بسیار مهم است. چون فیلتر گرفته ، باعث عبور کمتر جرِیان روغن و آسیب شدید و اغلب باعث سوخته شدن گیربکس میشود.اینکه از چه مواد شوینده ای برای از بین بردن. جرم و روغن های کهنه استفاده کنیم بسیار حائز اهمیت است.

سرویس گیربکس ظاهرا کار ساده ای به نظر میرسد. اما حتما باید توسط متخصص گیربکس انجام شود زیرا در صورت استفاده از روغن تقلبی یا فاسد ، نوع اشتباه روغن ، درست نبودن سطح روغن خصوصا کم بودن روغن و یا استفاده از واشر های با کیفیت نا مرغوب (که باعث روغن ریزی و کم شدن روغن می شوند) ، عواقب پرهزینه ای و حتی سوختن گیربکس را می تواند در بر داشته باشد.

شوینده گیربکس  برای از بین بردن هر گونه آلودگی از سیستم گیربکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. دمای بالا در گیربکس و اصطکاک زیاد باعث به وجود آمدن رسوب و آلودگی در بین چرخدنده های گیربکس می‌شود. که این امر سبب ایجاد اختلال در نحوه عملکرد گیربکس ها می‌شود. شوینده نانو باعث از بین رفتن کلیه رسوبات و ناخالصی ها از سیستم گیربکس می‌شود و در نتیجه عملکرد گیربکس را بهبود می‌بخشد.پیشنهاد ما برای شما استفاده از موتور شوی و جرم گیر قوی یاتاش می باشد.

گیربکس چیست

. در هر ماشینی شما یک موتور دارید و چهار چرخ که روی یک بدنه سوار شده اند. این دو، ارکان اصلی هر خودرویی هستند. ولی واقعیت این است که بدون حضور یک مغز متفکر و یک قلب، هیچ موتوری نمی تواند باعث به حرکت در آمدن چرخ های ماشین شود. گیربکس ها در حقیقت رابط بین موتور ماشین و چرخ های ماشین به شمار می آیند. این گیربکس است که نیروی تولیدی در موتور را به چرخ های ماشین منتقل کرده و آن ها را به حرکت و دوران وا می دارد. به بیانی دیگر وظیفه اصلی گیربکس انتقال قدرت از یک منبع چرخان به بخش دیگر است.

نحوه شستشوی گیربکس

مرحله 1: مقداری از روغن گیربکس خودرو را تخلیه نمایید و شوینده گیربکس را به طور مستقیم به داخل محفظه روغن گیربکس قبلی اضافه کنید.
مرحله 2: موتور را روشن کنید و ترمز دستی را کشیده و پدال ترمز را نگه دارید. به آهستگی دسته دنده را به مدت 30 ثانیه دردنده های مختلف قرار دهید در هر دنده 30 ثانیه صبر کنید تا چرخنده ها به طور کامل در معرض شوینده گیربکس  قرار بگیرند و کامل تمیز شوند.
مرحله 3 : دنده را خلاص کنید و اجازه دهید موتور به مدت 10 الی 15 دقیقه کار کند سپس موتور را خاموش کنید سپس روغن کثیف داخل گیربکس را به طور کامل خارج کرده و روغن گیربکس جدید را به مخزن روغن گیربکس بریزید.
لازم به ذکر است توصیه می‌کنیم برای ایمنی بیشتر از یک تعمیرکار حرفه ای برای این کار استفاده کنید.
 
شرکت یاتاش

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد