قیمت شامپوی نانو کارواش در تهران

قیمت شامپوی نانو کارواش در تهران

قیمت شامپوی نانو کارواش در تهران ،شستشوی بدن دخالت دست یا شستشوی بدون نیاز به سائیدن ، شستشویی است. که در اکثر کشور های اروپایی جایگزین شستشوهای سنتی ( دستی و اتوماتیک ) شده است.درایران نیزشرکت های بسیاری ازجمله شرکت یاتاش دست به تولید شوینده های نانو زده است .که انقلابی در صنعت کارواش و خودرو به همراه داشته است.

از مزایای این شستشو سرعت بالا و جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی رنگ خودرو می باشد. شامپو تاچ لس نانوواش ، فناوری جدید و روز اروپا برای شستشویی راحت و ساده و بدون دخالت دست .

در این روش نیازی به جارو ، برس و لوازم جانبی جهت شستشوی خودرو نیست. چرا که قدرت شامپو جدید تاچ لس بلو فوم نانوواش به قدری بالا می باشید .که تمامی الودگی های ناشی از دود و کثـیفی را به سطوح پایـین می کشاند.فقط کافیست بعد از کف پاشی سطح به سطح ، خودرو را با آب شستشو دهید.

محصولات نانو با تنوع بالا و کیفیت بسیار بالا و ماندگاری طولانی نیاز مشتری را کاملا برطرف می کند.

مزایای استفاده از شامپوی تاچلس

از مزایای این روش شستشو خودرو می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

1.کاهـش مـدت زمان توقف خـودرو در جایگاه شستشو از لحظه آغاز شستشو تا خشک کرد .

2.کاهش میزان مصرف آب .

3.کاهش میزان مصرف برق.

4.شستشوی کامل خودرو از انواع آلاینده ‌ها نظیر روغن و گریس بدون نیاز به حلالهای نفتی مانند گازوئیل و… کاهش چشمگیر BOD فاضلاب خروجی .

5.جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی رنگ خودرو هنگام شستشو واکس کاری و براق نمودن رنگ خودرو بعد از اتمام شستشو .

6ایجاد لایه محافظ بر روی رنگ از اثرات زیان بار نور خورشید .

7.جلوگیری از ایجاد لکه‌های ناشی از خشک شدن قطرات آب و همچنین جذب گرد و غبار بر روی سطوح شسته ‌شده .

8.با حذف الکتریسـیته ساکـن برای مدت طولانی .

9.عدم نیاز به تامین آب گرم ، کاهش و مدیریت زمان شستشو در کارواش.

در صورتیکه سختی آب مصرفی کارواش پائین باشد .عملاً نیازی به خشک کردن بـدنه به صورت دسـتی و یا استفاده از هوای فشرده نیست .و با کاهش فشار بخار آب در دمای ۳تا۵ درجه سانتیگراد بدنه خودرو خشک می گردد.این شامپو مناسب برای شستشوی بدنه انواع خودرو جهت از بین بردن هر گونه آلودگی می باشد. این شامپو با قدرت تمیزکنندگی بالا و ایجاد کف زیاد، بسیار به صرفه است و با فرمولاسیون قوی ، بر پایه آب و فاقد صابون خود هیچ گونه لکی روی بدنه باقی نمی گذارد. و در اثر استفاده از آن واکس موجود روی سطح بدنه از بین نمی رود .

این شامپو با فرمولاسیون عالی و PH تنظیم شده و فاقد فسفات خود ضمن پاک کردن بدنه خودرو آسیبی به رنگ بدنه وارد نمی کند.

همچنین با استفاده از این شامپو لایه محـافظی روی بدنه خودرو ایجاد می شود. که از تمیزی بدنه خودرو در برابر آلودگی های محیطی و جاده ای برای مدت زمان طولانی تری محافظت می کند.

انواع شوینده های نانو تاچلس

انواع محصولات شیمیایی و انواع شوینده های صنعتی و شامپو های نانو کارواش با قدرت خودتمیز کننده بدون دخالت دست در بسته بندی های  مختلف  ،تمیزکننده های موردنیاز کارواش ها شامل انواع دوراکلین ها (صفرشویی )و واکس نانو تایرهاو موتورشوی و ...با قیمت مناسب و کیفیت عالی می باشد.

نکاتی که هنگام  استفاده از موادشوینده کارواش از نوع تاچ لس برای نتیجه گیری بهتر باید رعایت کر:

1. در صورت داغ بودن بدنه ماشین ، چند دقیقه صبر کنید تا دمای بدنه خودرو خنک شده و سپس اقدام به استفاده ازموادشوینده کارواش تاچ لس کنید ، یا در صورت تسریع در شستشو میتوانید با پاشیدن مقداری آب بدنه خودرو را خنک کنید.

2. درصورتی که خودرو بیش از ١ ماه شسته نشده باشد و گرما باعث چسبیدگی  کثیفی ها روی  بدنه ماشین شده باشد میبایست بدنه خودرو را با استفاده از آب کمی خیس کنید سپس اقدام به استفاده از شامپو کارواش تاچ لس کنید.

3. مواد بکار رفته در مواد شوینده کارواش تاچ لس از نوع نانو بوده که دارای مولکول های هوشمند می باشد و پس از استفاده بی درنگ به تمامی نقاط کثیف و چرک و انواع لکه ها چسبیده  واکنش نشان می دهد و آن ها را از بدنه جدا نموده و در خود حل مینماید.

شرکت یاتاش

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد