شوینده مخصوص ماشین های سرامیک شده

شوینده مخصوص ماشین های سرامیک شده

شوینده مخصوص ماشین های سرامیک شده ،خودروها مثل بدن انسان نیاز به نگهداری و مراقبت دارند. از بنزینی که برای خودروی خود استفاده می کنید. تا روغن موتور، لوازم یدکی، مواد شوینده و هر چیز دیگری که برای مراقبت و نگهداری از اتومبیل استفاده میکنید. همه و همه بر سلامت فنی و ظاهری آن تاثیر می گذارند.

روز به روز، روش های جدید و خلاقانه ای برای نگهداری هر چه بهتر از خودروها معرفی می شود. در این میان برخی روش ها زودگذرند و به دلیل کاربردی نبودن از مد می افتند، برخی دیگر هم به دلیل کاربردی بودن باقی می مانند. یکی از این روش های نگهداری نوین، سرامیک خودرو است.علاوه بر سرامیک خودرو باید بعد از سرامیک هم باانتخاب شوینده های مناسب از این سرامیک بدرستی محافطت کنید.

سرامیک خودرو چیست؟

سرامیک خودرو نوعی روکش است. استفاده از این روکش بر روی خودرو را می توانیم تقریبا چیزی معادل گلس برای صفحه نمایش گوشی های هوشمند بدانیم. البته با قابلیت های خیلی بیشتر.سرامیک لایه ی محافظی است. که روی رنگ خودرو قرار می گیرد. این روکش از صدمات و ضربات جزئی به رنگ خودرو جلوگیری می کند. و در طولانی مدت نیز به دوام رنگ خودرو کمک می کند.

به دلیل اینکه سرامیک خودرو این روزها به عنوان یکی از بهترین روش های نگهداری از بدنه خودرو به شمار می رود. محصولات زیادی همچون اسپری های مختلف به عنوان سرامیک معرفی می شود.در حالی که هیچکدام از این موارد حتی ذره ای از مزایای سرامیک را ندارند. سرامیک خودرو در واقع یک خدمت تخصصی است. که باید توسط متخصصین مجرب و آموزش دیده انجام شود.

چه مواردی به خودرو آسیب می زنند و چرا سرامیک خودرو لازم است؟

  • شستشوی خودروباشوینده های نامناسب
  • خط و خش ها
  • لکه های رنگی یا اسیدی
  • نور مستقیم آفتاب و اشعه های گوناگون
  • برف و یخبندان و باران های اسیدی
  • سنگ ریزه، خاک و گِل و گرد و غبار
  • صمغ درختان و فضولات پرندگان
  • و حتی آلودگی هوا

این موارد در طولانی مدت و میان مدت آسیب بسیار جدی به رنگ خودرو وارد می کنند. به نحوی که بعد از مدتی کاملا تفاوت رنگ خودرو با روز اول آن متفاوت است.

تکنولوژی سرامیک خودرو: چرا سرامیک از واکس و امثال آن بهتر است؟

پایه فناوری سرامیک خودرو از فناوری نانو است، علت اینکه سرامیک خودرو با لایه ای نازک غیر قابل مشاهده است. نیز استفاده از همین فناوری است. ذرات بسیار ریز نانو با پر کردن منافذ خودرو باعث می شوند که تمام سطح خودرو آب گریز بوده و از بلایای مختلف روزانه در امان باشد.

واکس نانوهم مانند سرامیک خودرو لایه ای محافظ و براق و درخشان به خودرو اضافه می کند. اما مدت زمان تاثیر آن و البته میزان محافظت آن نسبت به سرامیک بسیار کمتر است. همچنین برای استفاده مجدد از واکس باید لایه قبلی واکس برداشته شود. که چندان جالب نیست. اما چنین مشکلی در سرامیک وجود ندارد. (ماندگاری واکس نهایتا تا 3 ماه و سرامیک با نگهداری اصولی تا چندین سال).

شوینده نانو مخصوص بعد از پولیش و سرامیک خودرو

باتوجه به رشد روزافزون اجرای نانو سرامیک بدنه،تولید شوینده تاچلس بسیار ضرروری بوده.

علاوه بر خصوصیات بدنه شوی ،از پوشش نانو سرامیک اجراشده برروی بدنه خودرو نیز محافظت کندمورد توجه شرکت یاتاش قرارگرفت.

نتیجه آن تولید محلول شوینده پس از پولیش و سرامیک گردید.درحال حاضر درپروسه اجرای نانوسرامیک خودروهای لوکس مورد استفاده قرار میگیرد.

ازاین شوینده به دلیل قدرت چربی بری قوی پس از پولیش بدنه نیز استفاده می گردد.این محصول از چسبیدن و آسیب رساندن انواع آلودگیها مانند گرد و غبار، شیره درختان، فضولات پرندگان، آلاینده های محیطی و … برروی بدنه خودرو جلوگیری می نماید. این پوششها حتی در ایام بارانی سال نیز از ایجاد لک و نشستن گل و لای بر روی بدنه خودرو جلوگیری کرده و آن را از این آلودگیها محافظت می نماید.

برخی به اشتباه براین باورند که پوشش های سرامیکی نیاز به نگهداری ندارند.درواقع شستشوی منظم و استفاده از محصولات تخصصی به دوام این پوشش کمک میکند.

محصول یاتاش پلاس جلادهنده بدنه خودروهایی با پوشش سرامیکی است که آسیبی به پوشش نمیرساند.

این محصول نیز تاچلس بوده و بدون دخالت دست وابزار خاصی روی بدنه خودرو اسپری میشود و بعد از 3دقیقه بافشار آب شسته میشود.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.این شرکت با سابقه ای بی نظیر در تولید شوینده های نانو توانسته در صنعت دیتیلینگ خودرو نیز وارد شود .برای تمامی مراحل شستشو بخصوص صفرتاصد شستشوی خودروهای لوکس می توانید با خیالی آسوده از شوینده های نانو شرکت یاتاش استفاده کنید.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد