قیمت شوینده رینگ ولاستیک خودرو

قیمت شوینده رینگ ولاستیک خودرو

قیمت شوینده رینگ ولاستیک خودرو ، چربی‌ها.زنگ زدگی‌ها و از همه مهم‌تر نور خورشید باعث تغیر رنگ ،زردی و به مرور زمان مستهلک شدن رینگ‌ها می‌شوند. برای جلوگیری از تمامی این موارد پیشنهاد می‌شود. از تمیز کننده و شوینده رینگ خودرو استفاده شود. شست‌وشوی رینگ‌ها با این محصولات باعث می‌شود. زنگ زدگی و چربی‌ها از بین برود. لایه ای محافظت کننده و براق کننده که این محصولات بر روی رینگ از خود به جای می‌گذارند. در درجه اول باعث محافظت رینگ از نور خورشید می‌شود و همچنین باعث زیبایی و براق شدن آن‌ها نیز می‌گردد.

نحوه نگداری از تایرها

1.تایرها دارای فشار باد مناسب باشند:تایرهای کم باد گرما و فشار بسیار زیادی را ایجاد می کنند که ممکن است منجر به عدم کارکرد تایر شود.همیشه فشار تایر را حداقل ماهی یک بار اندازه گیری کنید تا لاستیک ها طبق دستور سازنده خودرو باد شوند. اندازه گیری را زمانی که تایرها سرد هستند انجام دهید تا دقت کار بالاتر برود. در آب و هوای بسیار گرم، فشار باد تایر را زود به زود کنترل کنید.

2.بررسی رطوبت در پمپ باد: روش ساده به این صورت است که با ناخن شست، سوزنی را به دریچه خروجی باد وارد کنید. از آن جا که مخزن باید خشک باشد. اگر انگشت شست تان خیس شد، باید به تعمیرگاه مراجعه کنید. رطوبتی که از طریق پمپ باد وارد تایر شود. می تواند سبب اختلاف فشار و نهایتا سبب فرسودگی و خوردگی کناره های تایر گردد.

3.پله کردن لاستیک را بررسی کنید:تایرها را ازنظر ساییدگی نامنظم و نامسطح بررسی کنید. اگر تایر را درست باد کرده باشید. ساییدگی نامسطح یا به اصطلاح، پله کردن، نشا ن دهنده لزوم تنظیم مجدد چرخ است. البته پله کردن آج ها ممکن است به دلیل ترمز یا کمک فنر نامناسب و نیز آسیب داخلی تایر باشد.

4.استفاده ازشوینده نانو مخصوص رینگ و لاستیک .

نحوه تمیز کردن چرخ های فلزی

چرخ های فلزی از ترکیب آلومینیوم و آهن ساخته می شوند و تمیز نگه داشتن آنها و دانستن شست وشوی حرفه ای لاستیک و رینگ گامی مهم در جهت جلوگیری از زنگ زدگی و ساییدگی آنها است.راه های ساده تمیز کردن برای نگهداری منظم و اساسی کاربردی ترند. بعد از اتمام تمیز کردن چرخها از سیلنت (درزگیر) استفاده کنید تا چرخهایتان نو به نظر برسد.

نحوه شستشوی رینگ ولاستیک

از ماده ای غیر اسیدی با آب پاش برای تمیز کردن چرخ های فلزی استفاده کنید.همچنین برای تمیز کردن وسط چرخها پاک کننده را با آب پاش به آن و روزنه ها و پره های چرخ اسپری کنید.برای جاهایی که بیشتر کثیف است از تمیز کننده ی بیشتری استفاده کنید و اجازه بدهید پاک کننده ۱ تا ۲ دقیقه روی چرخ ها بماند وبه چرک ها وکثیفی ها نفوذ کند.قبل ازینکه از پاک کننده استفاده کنید. از روی مرکز چرخها هرگونه محافظی را که نصب کردید جدا کنید.

اگرازشوینده رینگ ولاستیک یاتاش استفاده کنید می توانید بعد از 3دقیقه تحمل با آب شوینده را از روی لاستیک ها پاک کنید . بدون نیاز به دخالت دست در کمترین زمان ممکن.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.این شرکت با سابقه ای بی نظیر در تولید شوینده های نانو توانسته در صنعت دیتیلینگ خودرو نیز وارد شود .برای تمامی مراحل شستشو بخصوص صفرتاصد شستشوی خودروهای لوکس می توانید با خیالی آسوده از شوینده های نانو شرکت یاتاش استفاده کنید.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد