شوینده بدنه اتومبیل

شوینده بدنه اتومبیل

شوینده بدنه اتومبیل ،مطابق با نظریات روانشناسان مربوط به اتومبیل هر فرد موظف است .که خود به نظافت و تمیزی ماشینش توجه نماید .و از آن به خوبی مراقبت کند. افراد متخصص در زمینه ماشین توصیه می کنند. که مرتب خودرو را تمیز کنید و بشویید. و از آن جایی که خیلی از کثیفی های روی ماشین، مواد مصرفی و خوراکی اسیدی هستند. سبب می شود رنگ اتومبیل کدر گردد. بنابراین با شستن مرتب خودرو رنگ ماشین خراب نمی شود. اگر به شکل صحیح و با مواد شوینده مناسب خودروی خود را بشویید می توانید شست و شوی اتومبیل را به چشم یک سرگرمی نگاه کنید.

شامپو بدنه خودرو یاتاش

بدنه شوی تاچلس یاتاش پاک کننده ای قوی  وچربی زدایی پرقدرت و جلادهنده خودرو می باشد.بدنه شوی یاتاش محصول بدون دخالت دست بوده یعنی نیازی به خز یا شستن با دست ندارد .فقط کافیست ابتدا روی بدنه ماشین یاتاش بدنه را اسپری کنید  سپس آبگیری انجام شود.(یعنی صرفه جویی در آب و  بالابردن سرعت کار پرسنل).

این محصول بر پایه ی آب و عاری از هرگونه مواد اسیدی میباشد . در نتیجه به هیچ وجه آسیب به کیلر و رنگ ماشین نمی رساند.پس از استفاده محصول بجز براقیت و درخشندگی تا یک هفته در شرایط عادی به بدنه ماشین خاک و غبار نفوذ نخواهد کرد.این محصول یاتاش با پاشش بروی ماشین انجام میگیرد.محصول پرطرفدار یاتاش در کمترین زمان بدون صرف وقت قابلیت شسشتو ماشین را دارد.

شامپو  بدنه یاتاش یدون ترکیب آب میباشد . این اسپری را با پاشش بروی بدنه ماشین و ماندگاری در حدود۲-۵ دقیقه زمان و سپس آب با فشار بروی ماشین گرفته .این شامپو تمامی آلودگیهای موجود بروی ماشین از کربن و دوده و خاک و گل گرفته تا روغن و چربی را ازبین برده و ماشین را کاملا براق و تمیز میکند.این حالت شستشو علاوه بر این که در زمان صرفه جویی می گردد در مقدار مصرف آب نیز صرفه جویی زیادی میشود.

مواد شوینده اتومبیل

مواد شوینده که شامل فوم و شامپو بوده برای از بین بردن کثیفی های روی اتومبیل و شستن آن استفاده می شود. این مواد هنگام استفاده کف زیادی دارند .که همین مورد سبب شده تا مشتری نسبت به آن دید مثبتی پیدا کند. نوع دیگری از مواد شوینده اسپری ها هستند. که هر کدام برای از بین بردن یک نوع آلودگی هستند. مثلا برای از بین بردن فضولات پرندگان بر روی بدنه خودرو و یا برای شیشه، داشبورد و قسمت های دیگر تهیه شده اند. با این مواد می توانید شاهد بالا رفتن کیفیت شستشوی اتومبیلتان شوید.
از ویژگی های مهم یک ماده شوینده می توان به قدرت آن در پاکیزگی اشاره کرد. یعنی باید به قدری ماده شوینده قوی باشد .که با ترکیب مقداری از آن با آب تمام آلودگی های سطح اتومبیل را از بین ببرید و رنگ خودرو صدمه ای نبیند. با این کار با کاهش میزان آب مصرفی مواجه می شوید. مواد شوینده نباید خیلی کف داشته باشند چون در این صورت آب مصرفی هنگام آبکشی زیاد شده و به صرفه نمی باشد.

شامپو خودرو

از مواد شوینده مناسب برای اتومبیل می توان به شامپو خودرو و شامپویی که کارواش ها برای شستن اتومبیل به کار می برند اشاره کرد. و همچنین ابزار شوینده ای که ترکیبات اصلی آن اسید سیتریک و اسید فسفریک باشد. را می توان یک شوینده مناسب و با کیفیت برای اتومبیل دانست.
این اسیدها که هم ضعیف هستند .و هم در مواد شوینده تخصصی به کار می روند کمک می کند .بدون این که رنگ اتومبیل خراب شود کثیفی های روی بدنه اتومبیل پاک شود .و همچنین محافظ رنگ اتومبیل در مقابل عوامل محیطی زیان بار می گردد.مواد دیگری که در شامپو شوینده خودرو استفاده می شود عبارتند از:
سدیم لورت سولفات: این ماده در خیلی از مواد شوینده مثل صابون، شامپو و خمیر دندان و…بدلیل قدرت بالایی که در تمیز کنندگی دارد. و سطحی بودنش در شامپو شوینده اتومبیل به کار گرفته می شود.
کوکونات دی اتانول آمید: این ماده یک مایع زرد رنگ و تقریبا لزج است .که در لوازم آرایشی و بهداشتی و شامپو شوینده بدن و اتومبیل به کار می رود.
سدیم کلرید: ویژگی این ماده تمیز کنندگی آن است.

آب مقطر: آبی است. که کاملا خالص بوده و درصورتی که پس از شستن اتومبیل روی سطح اتومبیل لکه هایی به رنگ سفید دیدید. بدانید که درون شامپو شست و شوی خودرو مواد معدنی وجود دارد.
ایزوپروپیل الکل: این ماده برای از بین بردن لکه و جرم قوی، روغن و قیر در اکثر شامپوهایی که برای شستن سطح اتومبیل به کار برده می‌شود.
از ویژگی های یک شامپو با کیفیت اتومبیل می توان به قدرت پاک کنندگی بالا، براق کردن اتومبیل، حفظ کننده رنگ اتومبیل، برگشت پذیر بودن به طبیعت، ضد حساسیت، تعادل داشتن در اسیدی یا قلیایی بودن شامپو خودرو و بوی خوب اشاره کرد.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.این شرکت با سابقه ای بی نظیر در تولید شوینده های نانو توانسته در صنعت دیتیلینگ خودرو نیز وارد شود .برای تمامی مراحل شستشو بخصوص صفرتاصد شستشوی خودروهای لوکس می توانید با خیالی آسوده از شوینده های نانو شرکت یاتاش استفاده کنید.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد