شامپو بدنه مخصوص خودروتیره

شامپو بدنه مخصوص خودروتیره

شامپو بدنه مخصوص خودروتیره ،شامپو خودرو در واقع یک مایع شستشو است .که با میزان غلظت متفاوت با نسبت مشخصی از آب ترکیب می شود.شامپو یا مایع شستشوی ماشین ساده ترین و ابتدایی ترین راه برای تمیز کردن خودرو می باشد. شما حتی اگر تجهیزات یک کارواش را نداشته باشید .به راحتی می توانید در هر زمان و مکانی تنها با استفاده از یک سطل آب و شامپو و یک دستمال خودرو خود را تمیز نمایید. در دسته بندی شامپو خودرو انواع و اقسام شامپو به صورت مایع، فوم و اسپری با ویژگی های مختلفی از جمله براق کننده، مات کننده، آب گریز، چندکاره، نانو، محافظ قرار می گیرد.

چرا شستن خودروهای تیره سختتراست؟

تیرگی رنگ خودرو باعث میشود که اگر پروسه شستشو با مواد شویند به خوبی انجام نشود .نسبت به ماشینهای دیگر که رنگ روشنی دارند. لکه های موجود بیشتر خودرا نشان بدهند وخودروبراقی خودرا از دست بدهد و جلوه بدی پیدا کند.

بلک واش مخصوص شستن خودروهای مشکی

بلک واش ، مشکلات  شست و شوی خودرو های تیره را برای همیشه حل کرده است.باوجوداینکه مشکی رنگ زیباییست امانگهداری از آن بسیارسخت است.باتوجه به نیاز بازار به شوینده ای مختص خودروهای تیره رنگ،برنامه تولیدبلک واش دردستورکارشرکت یاتاش قرارگرفت.مشتریان این مجموعه متقاضی موادی بودند که علاوه بر اینکه ردآب روی خودرو

برجانگذارد رنگ خودرو رانیزبراق نماید.محصولی که قدرت پاک کنندگی بالا ، براق کننده نوری ،جلادهنده و جرم گیر قوی می باشد.بدون آسیب زدن به رنگ خودرو می تواند براقی و زیبایی زنگ تیره را به اتومبیل شما برگرداند.

خودروهایی که بخصوص درنیمه دوم سال سریعتر مات میشوند با این محصول یاتاش براحتی درخشندگی خودرا پیدا می کنند.به منظور شستشوی هر چه بهتر خودروهای تیره و مشکی شوینده ای طراحی و تولید شد. با استفاده از این شوینده ؛ رد آب و جرم بر روی بدنه خودرو باقی نخواهد ماند.

روش استفاده بدین صورت است که :

– سطح بدنه خودرو بایدکاملا خشک باشد.

– ابتدا محلول را از فاصله 20 سانتی متری اسپری کنید.

– بعد از حدود 3 دقیقه محلول مورد نظر را با فشار آب بشویید.

پایان کار نتیجه ای فوق العاده به شما می دهد وبرای مدتی بدنه خودرو درخشندگی خودرا حفظ خواهد کرد.مزیت استفاده از این محصول یاتاش علاوه بر کیفیت بالا و نتیجه مطلوب می تواند در وقت و هزینه شماهم صرفه جویی کند.

تفاوت بین شامپو خودرو و شوینده های خانگی

استفاده از شوینده های خانگی (مانندمایع ظرفشویی) در شستشو خودرو علاوه بر ایجاد خط و خش به راحتی آبکشی نمی شوند .باعث افزایش مصرف آب می شوند. باعث خشکی رنگ خودرو شده وبه مرور زمان به آن آسیب می زند.

همچنین قدرت پاک کنندگی تمامی آلودگی ها و کثیفی های خودرو را ندارد. از سوی دیگر شوینده نانوخودرو فرمول بسیار متفاوتی دارد. ترکیب شامپو خودرو و آب یک مایع لغزنده ایجاد می کند که باعث می شود دستمال شستشو به راحتی روی بدنه خودرو حرکت کند و خطر ایجاد خط و خش توسط گرد و خاکی رو بدنه هستند را کاهش می دهد. همچنین استفاده از شامپو خودرو امکان شستشوی بسیار آسان تر را فراهم می کند و خطر خشک شدن ماده صابونی که در شوینده های خانگی وجود دارد و باعث ایجاد لکه بر روی بدنه خودرو می شود را کاهش می دهد.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.این شرکت با سابقه ای بی نظیر در تولید شوینده های نانو توانسته در صنعت دیتیلینگ خودرو نیز وارد شود .برای تمامی مراحل شستشو بخصوص صفرتاصد شستشوی خودروهای لوکس می توانید با خیالی آسوده از شوینده های نانو شرکت یاتاش استفاده کنید.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد